.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 14 March 2015

Pi (π) day!



Η Παγκόσμια Ημέρα της Σταθεράς π απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθηματικούς και γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 Μαρτίου, εξαιτίας κάποιων αριθμητικών συμπτώσεων που συμβαίνουν την ημέρα αυτή. Στην Αμερική, η 14/3 γράφεται ως 3-14, δηλαδή η τιμή της σταθεράς (Π=3,14).
Η Ημέρα γιορτάζεται με πάρτι σε πολλές μαθηματικές σχολές του κόσμου, ακριβώς στη 1:59 μετά το μεσημέρι, καθώς το 1,5,9 είναι οι τρεις αριθμοί που ακολουθούν τη σταθερά 3,14 η οποία στην επταψήφια εκδοχή της είναι Π=3,14159.


Welcome to our 27th annual Pi Day! Help us celebrate this never-ending number (3.14159 . . .) and Einstein's birthday as well. On the afternoon of Saturday, March 14, 2015, participate in pi-related activities and enjoy a piece of pie. If you can't join us in person, celebrate with us in Second Life.

  Founded at the Exploratorium by our own Prince of Pi, physicist Larry Shaw, Pi Day has become an international holiday, celebrated live and online all around the world.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!