.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 12 November 2014

1:1 Voltage balun repair!



Κατάφερα να σπινθηρίσω το 1:1 Voltage BalUn το οποίο χρησιμοποιώ, με λιγότερα από 200Watt RF. Προσθέστε φυσικά στην εξίσωση 14.200 MHz και δίπολο συνολικού μήκους 38 μέτρων. Το τέλος της τρίτης αρχικής σπείρας σπινθήρισε με την πρώτη σπείρα του δεύτερου τυλίγματος.
Είμαι /A και δεν έχω πρόσβαση στο υποτυπώδες εργαστήριό μου ή σε διαφόρων λογιών ηλεκτρονικά καλούδια. Αντ' αυτών χρησιμοποίησα την λεπτή λεπίδα ενός σουγιά Opinel για να σπάσω το βερνίκι και πετονιά Νο 35 για να ξεχωρίσω τις σπείρες μεταξύ των. Δεν είδα κάποια διαφορά στον συντονισμό του NEVADA TM-100 tuner και το balun δουλεύει λιγότερα ζεστό τώρα!


I  managed to arc the 1:1 voltage BalUn I am using now firing less than 200 Watts of RF power. You must add of-course to the equitation the fact that I was transmitting at 14.200MHz using a dipole antenna of total length 38 meters. The third wire of the first trifilar turn arced with the first wire of the second trifilar turn. I am /A and I don't have access to my elementary work shop or any other electrical/electronic goodies. Instead I used the thin, sharp and strong blade of an Opinel pen-knife to separate the turns and then I thread monofilament fishing line to isolate them. Not any particular difference when using my NEVADA TM-1000 tuner other than the balun is working a bit cooler now!


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!