.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 22 March 2014

Κέντρο Βάρους Κεραίας



Άκουσα χτες στα 7 Μεγάκυκλα κάποιους μεγαλόσχημους, οι οποίοι έχουν φάει ψωμί από την άγνοια των συναδέλφων και την εμπορία, να ειρωνεύονται μία ερώτηση.
...Ποιό είναι το κέντρο βάρους κεραίας;...
Έλεγε ο ένας λ/4 και πέρναγε μικρόφωνο στον άλλον να τον "διορθώσει" προτείνοντας το λ/2 ενώ, ένας τρίτος βεβαίωνε ότι είναι τα λ/16.
Ντροπή.
Δεν υπάρχουν κουτές ερωτήσεις! 
Υπάρχουν αναπάντητες ερωτήσεις!
Επί του προκειμένου, το Κέντρο Βάρους Κεραίας ευρίσκεται πάντα στην βάση της! Ανεξαρτήτως ηλεκτρικού της μήκους ή συχνότητας συντονισμού!
λ/4, λ/2 λ/16, μονόπολο, random wire/τυχαίου μήκους, κάθετη του Θοδωράκη HK, τα πάντα!
Γιαυτό άλλωστε πρέπει να τοποθετούμε ράντιαλ ή αντίβαρα. Όσα πιό πολλά, τόσο περισσότερο ισοζυγίζει η κεραία!

Εγκαθιστούσα μία R5 και δεν είχα χρόνο να τους απαντήσω. Αλλιώς, η ειρωνεία θα τους έβγαινε ξινή.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!