.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 5 February 2014

Πλίνθοι, κέραμοι...

Πλίνθοι τε καὶ κέραμοι ἀτάκτως ἐρριμένοι!

Ανάμεσά των και μιά κεραία! Η PKW G.P. KW5.
Την έχω από το 1991 χαρισμένη δεύτερο χέρι. Στερεωμένη στα κάγκελα της πολυκατοικίας που ζούσα στην Τρίπολη έβγαλε εις πέρας το JOTA του 1992!
Για την ιστορία, ο π/δ ήταν ένα Ten-Tec Argosy!
Η κεραία έχει συνολικό μήκος 9.20m και συντονίζει σε 5 μπάντες.
3.5, 7, 14, 21 και 28MHz.
Για την κάλυψη των WARC περιοχών δύο είναι οι εναλλακτικές.
Η πρώτη είναι να συντονίζω κάθοδο και κεραία μαζί, εις γνώση μου των απωλειών οι οποίες θα υπάρχουν ή η δεύτερη είναι να προστεθούν τρεις ακόμα βέργες για τις νέες μπάντες και η κεραία να εκπέμπει το μέγιστο. Αρκεί βέβαια να βρεθεί τρόπος να στερεωθούν! 
Έχει μαζέψει πολύ ταλαιπωρία σκόνη και κακομεταχείριση όλα αυτά τα χρόνια αφημένη στην ταράτσα του σπιτιού μου στην Καλαμάτα. Ούτε καν αντηλιακό δεν της έβαζα!
Ευκαιρία είναι τώρα εδώ στην Αθήνα όπου υπάρχει ο χρόνος, η διάθεση και τα εργαλεία να της κάνω ένα λίφτινγκ.
Stay Tuned που λέει ένας συνάδελφος!
Θα υπάρξουν φωτογραφίες κατά την διάρκεια και έως του τελικού αποτελέσματος.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!