.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 18 January 2012

29 ραδιο-κατασκευαστές!


29 ραδιοερασιτέχνες ραδιο-κατασκευαστές προτείνουν!
Φτιάξτε ένα Dummy Load με αλατόνερο!!!
Αν δεν θέλετε να φτιάξετε ένα μικρό dummy load με μιά αντίσταση 50Ω 3W μέσα σε έναν PL259 κονέκτορα, ή δεν βρίσκετε τις αντιστάσεις για να φτιάξετε αυτό που σας έχω προτείνει, κανένα πρόβλημα!
Τα υλικά τα έχετε στην κουζίνα σας.
PROJECT, Saltwater Dummy Load._pdf
Θέλω να αποφεύγω να αναρτώ Αγγλικό κείμενο και δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση αυτούς που, ή από υπεροψία ή από βλακεία, το κάνουν.
Απλά σε αυτήν την περίπτωση ο ρυθμός της πληροφορίας είναι πολύ μεγάλος και ο χρόνος μου πολύ λίγος για να κάνω την σωστή μετάφραση/απόδοση.
Τουλάχιστον αυτό εδώ δεν είναι καθόλου δύσκολο.
Σε ένα βάζο με καλό καπάκι, στερεώνουμε έναν SO239 κονέκτορα και κολλάμε δύο χαλκοσύρματα.
Ένα στο κεντρικό σημείο και ένα στο σώμα. Τα απομακρύνουμε μεταξύ των όσο το δυνατόν περισσότερο και τα κόβουμε λίγο πριν τον πάτο του βάζου.
Ρίχνουμε νερό μέχρι λίγο πιό κάτω από το χείλος και συνδέουμε ένα μηχάνημα με μία αξιόπιστη γέφυρα μετρήσεως στασίμων και παίρνουμε την πρώτη ένδειξη.
50:1!!!
Ρίχνουμε λίγο αλάτι (στην μύτη του κουταλιού!) στο νερό και ανακατεύουμε.
Παίρνουμε μία ακόμα μέτρηση.
20:1 για παράδειγμα.
Συνεχίζουμε να ρίχνουμε ελάχιστο αλάτι την κάθε φορά και να αναδεύουμε πριν κάνουμε την μέτρηση.
Κάποια στιγμή θα φτάσουμε στο ζητούμενο 1:1!!!
Αν προσθέσουμε ακόμα λίγο αλάτι τα στάσιμα θα ανέβουν πάλι οπότε θα πρέπει να αφαιρέσουμε λίγο νερό προσθέτοντας καθαρό για να φέρουμε τα στάσιμα στο 1:1!.
Αυτό είναι όλο!
Αν θέλετε το όλο σύστημα το τοποθετείτε σε ένα ακόμα μεγαλύτερο μεταλλικό δοχείο για να αποτρέψετε την RF ακτινοβολία του Dummy Load!
Οι εικόνες είναι χιλιάδες λέξεις!
Εδώ να σας εξομολογηθώ ότι εγώ δεν θα το φτιάξω.
Μετά τα πειράματα με το Υδρογόνο και τις εκρήξεις στην κουζίνα μου, έχω ένα κάτι με αυτά!
Εκτός αυτού και χωρίς αστεία, ένα Dummy Load με νερό δεν είναι το κατάλληλο όργανο δίπλα σε πλακέτες με ηλεκτρονικά κυκλώματα και τάσεις.
Άλλωστε έχω φτιάξει ήδη ένα και σας το έχω παρουσιάσει!

4 comments:

  1. Ειλικρινά μπράβο σου. Να ξεφύγουμε λίγο. Να διαβάσουμε και να παιδευτούμε. Χαιρομαι που σε βρίσκω με όρεξη να μοιραστείς μαζι μας διαφορα μυστικά. Καλή συνέχεια.

    Γκιώνης

    ReplyDelete
  2. Και χωρίς "ίδιον ώφελος" ας μην ξεχνάμε!!!
    Χα! Χα! Χα! Χα!

    ReplyDelete
  3. Καλό κι αυτό !!!!!Γηράσκω αεί διδασκόμενος !!!!! Τάκη,μόνο,το νού σου,φίλε,με τα διάφορα εκεί μην έχουμε τίποτα εγκαύματα κλπ !!!!!
    73 de SV2LLJ

    ReplyDelete
  4. Τι;
    Έχεις μείνει στην εποχή όπυ συντόνιζαν τις κεραίες;;;
    Α, καλά!
    Πρόδευσε η Τεχνολογία Γιάννη μου!
    Σημερα συντονίζουνε τα... Dummy Loads!!!

    "...τι το θες το κουταλάκι, να μου ρίξεις το στασιμάκι..."
    σουξέ!!!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!