.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 13 October 2011

LED RF Test Probe.

ενημέρωση!
Δοκιμαστικός ανιχνευτής Ραδιοσυχνότητος με απεικόνιση LED.
Κατασκευάζοντας και πειραματιζόμενος με πομπούς και δέκτες χαμηλής ισχύος, είχα ένα πρόβλημα στην ακολουθία του σήματος από τον Τοπικό Ταλαντωτή και μετά! 
Ψάχνοντας στο CD με παλιά τεύχη του SPRAT για να βρώ ένα σχέδιο για βλέπω και να μετρώ την RF, βρήκα μια αναδημοσίευση από τα Technical Topics (TT) του RadCom Μάιος 1997.
Η ιδέα της κατασκευής ανήκει στον G4TKV και είναι απλούστατη όπως μπορείτε να δείτε.
Δύο BAT86 διόδοι, ένα LED superbright εάν είναι δυνατόν, ένας πυκνωτής 10n και ένας “πυκνωτής”6p8 είναι όλα κι όλα τα χρειαζούμενα υλικά. Α, και λίγο θερμο”διαστελόμενο” μακαρόνι!
Κόστος μία (1) Αγγλική Λίρα!
Καλή κατασκευή και καλή διασκέδαση με τις κατασκευές σας! :)

υ.γ. Το μακαρόνι δεν έχει συσταλεί ακόμα γιατί πρέπει να “τριμάρω τον πυκνωτή” πρώτα!!! Όπως και να 'χει, ακόμα κι έτσι, μπορώ να δω και να ακολουθήσω το σήμα ενός ταλαντωτή στις επόμενες βαθμίδες μιας κατασκευής. 
Το αυθεντικό άρθρο από το RadCom! 

2 comments:

  1. Ενδιαφέρον, εάν στην είσοδο τοποθετηθεί μεγαλύτερο καλώδιο για κεραία λες να μετατραπεί σε πεδιόμετρο;
    6146

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα!
    Αν τοποθετήσεις καλώδιο, θα πρέπει απαραίτητα να τοποθετηθεί πυκνωτής.
    Στην κατασκευή αυτή, το στριμμένο καλώδιο είναι Ο πυκνωτής!
    Να αναμένεις και την κατασκευή/παρουσίαση RF probe με διόδους zero bias!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!