.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 16 June 2010

RCA AR88


Ο Alan Ford VK2DRR ετοιμάζει μια εργασία σχετική με του εναπομείναντες RCA AR88 δέκτες.
Αν κάποιος/α από εσάς είχε/έχει έναν τέτοιο δέκτη, ο Alan ενδιαφέρεται να μάθει τον σειριακό του αριθμό και το μοντέλο του, (LF ή D).
Το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο είναι: alan4d@tgp.com.au
και η ταχυδρομική του διεύθυνση αντίστοιχα:
Alan Ford VK2DRR
300 Soldiers Point Road
Salamander Bay 2317
Australia

2 comments:

  1. Πολύ μίσος έχεις στην καρντιά σου μπρε παλικάρι μου!
    Έλα να σε χαίρεται η μανούλα σου.
    Ασήμωσε βρε να σε πω την μοίρα σου να σε πω το ριζικό σου!
    Ασήμωσε μπρε κουτεντέ! Έλα βάλε ένα ευρώ να σε λέω!
    Νταλκάς μεγάλος στην καρντιά σου έχεις!
    Βαρύ πόνο έχεις στο κεφάλι σου παλικάρι μου.
    Ζώο βλέπω!
    Φινλανδός τάρανδος είναι? Κρητικό κρι-κρι είναι?
    Τι να σε πω? Ασήμωνε! Ασήμωνε!
    Κέρατα και καλώδια βλέπω!
    Σε κερατώνει βρέ! Σε κερατώνει με ηλεκτρολόγο!
    Αλλά και συ βρε τζαναμπέτη, αγάπη μεγάλη έχεις!
    Χείρα είναι βρε τσακιρομάτη?
    Ααχ! Τί βλέπουνε τα μάτια μου με σένα μπρε!
    Έχει και πέντε ορφανά η χείρα ε?
    Αγάπη ρε γιαβρί μ', της έχεις!
    Κάθε μέρα την γλεντάς!
    Γλέντα την ασίκη μου!
    Αυτή θα σου δώσει ένα ποτήρι νερό στα γεράματα!
    Αυτά είναι τα καζάντια σου λεβέντη μου, άντε να πάω στο τσαντίρι μου και 'γω!
    Να προσέχεις στις μακρινές χώρες στα χιόνια και να σκύβεις στις πόρτες!

    ReplyDelete