.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 19 April 2010

RadioUser at 6.6MHz!



Βρε, τι σου είναι η ξενιτιά?!
Ούτε να αγιάσεις δεν μπορείς σε αυτή την χώρα της Εκκλησίας των Αγγλικανών της οποίας, παρ' επιπτώντος, κεφαλή είναι HM the Queen!
Εκεί που είχα πάει στο κλαμπ να ακούσω την παρουσίαση των Windows7 από τον Keith Mendum G8RPA, είδα κάποια περιοδικά RadioUser τα οποία δίνονταν για υιοθεσία σε καλό σπίτι!
Τα πήρα εγώ λοιπόν για να κάνουν παρέα και στα άλλα περιοδικά τα οποία υπάρχουν και παίζουν χαρούμενα ανάμεσα σε μονωτήρες και Ten-Tec μηχανήματα!
Για να περάσω την ώρα μου στις ατέλειωτες ώρες επανεγκατάστασης των Windows XP στον κρασαρισμένο μου δίσκο, ξεκίνησα να τα ξεφυλίζω.
Και τι είδα?
Όχι πείτε μου τι είδα?
...........................
Καλά! Στο περιοδικό του Φεβρουαρίου του φέτος (!) στην σελίδα 71 ο Simon Parker αναφερόταν στους παράνομους σταθμούς, Γαλλικούς και Ελληνικούς, στους 6.6MHz.
Προειδοποιούσε δε, τους Άγγλους αναγνώστες να μην επιχειρήσουν εκπομπή σε εκείνες τις συχνότητες διότι είναι της Αεροναυτικής Υπηρεσίας και ο πέλεκυς του Νόμου θα είναι βαρύς!!!
Πάραυτα τον ενημέρωσα ότι στην χώρα που γέννησε τον Περικλή και την Αθηναϊκή Δημοκρατία, ο “πέλεκυς” έχει σκουριάσει και στομώσει, το στειλιάρι του το έφαγε ο σκόρος και ο “Δήμιος” απεργεί για τα “Ανθρώπινα Δικαιώματα των Μελλοθάνατων”!!!
Α!
Δεν παρέλειψα να του στείλω και το πρόσφατο άρθρο του “Ταχυδρόμου” με την φωτογραφία του Αντιπροέδρου του Σ.Ε.Ρ. δίπλα σε κάποια (πως να το πω τώρα για να μην έχω και τίποτα Νομικά τρεχάματα) παράνομα να το πω, όχι δεν το λέω, τέλος πάντων “αμφιβόλου ηθικής” μηχανήματα!
Έκλεισα δε το e-mail λέγοντας: What more can I say than to quota the old Chinese wisdom: “a picture is 1000 words!”
Καθαρό Λονδίνο, την στάχτη δεν την φοβάται!
73

3 comments:

  1. Το παρακάτω σχόλιο αναγκάζομαι να το "αναδημοσιεύσω" λόγω της βωμολοχίας.
    Το ίδιο θα έκανα ακόμα κι αν απευθύνονταν στον οποιοδήποτε σχολιαστή.


    "...Κύριε Περρέα, τις ίδιες _*_*_*_* έχετε κάνει και εσείς παλιότερα! Το γράφετε άλλωστε στην αριστερή στήλη του blogspot σας! Αλλά μάλλον δεν το θυμόσασταν και την πατήσατε! Σπέυστε να το αφαιρέσετε, χαλάει την όμορφη εικόνα σας. Μην κατηγορείτε λοιπόν θεσμούς ωσάν ένας ακόμα Πόντιος Πιλάτος, έχουμε μπόλικους τέτοιους στο Ελλάντα, και μην επιμένετε να λασπολογείτε πρόσωπα τα οποία δεν τα γνωρίζετε καν. Σας υπενθυμίζω τα νομικά προβλήματα που επικαλείστε παραπάνω..."

    Δεν απαντώ σε ανώνυμα σχόλια, πολλώ δε μάλλον σε υβριστικά, αλλά εσένα κοπέλα μου θα σου την κάνω την χάρη!
    Αν εσύ ξέρεις για το "παράνομο" παρελθόν μου, είναι γιατί εγώ σου το επέτρεψα.
    Αν εγώ και όλη η Ελλάδα ξέρουμε (ή νομίζουμε ότι ξέρουμε) το παρόν κάποιων είναι γιατί οι ίδιοι εκθέτονται-διαφημίζονται σε Πανελλαδικό επίπεδο μέσα από περιοδικά!
    Είσαι πολύ μικρή για να έχεις γνώμη και άποψη για το επίπεδο των "πειρατών" της εποχής εκείνης!

    ReplyDelete
  2. Αλόρα Τάκη !
    Πληζ κονφιρμάρισε ότι το "κοπέλα" είναι μεταφορικό και όχι κυριολεκτικό για να μην έχουμε παρανοήσεις.
    TU (..και καλό κουράγιο)

    ReplyDelete
  3. Φυσικά και ΔΕΝ είσαι εσύ Βίκη!
    Το γιατί κάποιοι θεώρησαν ότι αναφέρομαι σε σένα, έχει να κάνει με αυτούς και τις όποιες μύχιες σκέψεις των!
    Εγώ αναφερόμουν στην ανώνυμη “κυρία” η οποία με αποκάλεσε μα και λάκα και είχε την απαίτηση να το δημοσιεύσω σαν σχόλιο.
    Το λάθος μου είναι που δεν ανταπέδωσα τον χαρακτηρισμό αυτόν, σε αυτήν και στις “φίλες” της στο γραφείο, μέσα από ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ δίκτυο!
    Προσπαθήστε κορίτσια! Είσαστε σε καλό δρόμο για να το κλείσετε το μαγαζάκι!!!

    ReplyDelete