.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 16 April 2010

Ραδιορασιτεχνικό shack!

Ραδιοερασιτεχνική φωτογραφία από το shack μου στο Λονδίνο το 2006! Βρίσκετε να έχει κάποια σχέση με κάποια άλλη φωτογραφία shack που κυκλοφόρησε πρόσφατα? Είναι η φωτογραφία από την e-qsl κάρτα μου.
Ατυχώς δεν έχω κάτι καλύτερο να σας δείξω γιατί την Τετάρτη το βράδυ κρασάρισε ο Αγγλικός υπολογιστής και χάθηκαν τα πάντα! ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Και, ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ BACK UP!
 
update 26-06-2010 
Προς αποφυγήν κακόβουλων παρεξηγήσεων, η φωτογραφία είναι μόνο για επίδειξη του υπάρχοντος, τότε, εξοπλισμού.
Ήταν και είναι αδύνατον τρεις ασύρματοι Βραχέων συν ένας ενισχυτής να δουλεύουν την ίδια ώρα στην ίδια κεραία!!!
Εάν παρατηρήσετε το Paragon και το Omni είναι ανοικτά και το display των δείχνει διαφορετικές συχνότητες!
Εκτός αυτού, το Argosy είναι στο χωριό στην Μάνη, τον KW600 τον έχει αγοράσει ο "Κάστορας" και το Paragon μαζεύει σκόνη με το "pll out of lock". Η γνωστή και μη αποφευκταία βλάβη, αυτής της σειράς πομποδεκτών!
Το εξαίρετο αματερικό Omni έχει μείνει για να μου θυμίζει τον "σταύλο με τα TEN-TEC" τον οποίο είχα κάποτε!
Ακόμα να σας πληροφορήσω με λύπη στην καρδιά μου ότι στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα προστέθηκε ένα ακόμα Paragon, το οποίο και αυτό με την σειρά του αναπαύεται δίπλα στο αδελφάκι του.
Ας είναι ελαφριά η Ιονόσφαιρα που τα σκεπάζει!!!

No comments: