.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday, 26 January 2010

Απλά Γάϊδαροι!


Ελέγχοντας τα στατιστικά του ιστολογίου μου, έχω διαπιστώσει ότι ατόφιες αναρτήσεις ή τμήματα αυτών κυκλοφορούν στο διαδύκτιο, χωρίς στις περισσότερες των περιπτώσεων, να γίνετε αναφορά στην πηγή.
Από τα πλέον άσχετα sites και έως τα ηλεκτρονικά-ραδιοερασιτεχνικά και τα ειδικού ενδιαφέροντος forums.
Με την σειρά μου κι εγώ δεν θα τους κάνω την χάρη και την τιμή να τα αναφέρω ονομάζοντάς τα, δίνοντας έτσι σε κοινούς γαϊδάρους αντιγραφείς, αξία που δεν τους ανήκει!
Το αποκορύφωμα όλων όμως, ήταν το τελευταίο, όπου κάποιος kostasL στο filoumenos.com παρουσίασε την ανάρτηση για το HAARP σαν δική του, ξεχνώντας ότι μέσα στο κείμενο, υπήρχε δική μου παραπομπή σε δική μου παλαιότερη ανάρτηση!!!
Μπράβο παιδιά και σ’ ανώτερα! Στην παρα-επιστημονική αντι-Νεοταξική Θεολογία καλά τα πάτε, με το clopy-paste έχετε ένα πρόβλημα!!!


Stop the press…ευρέθη γίδα με ανθρώπινο κεφάλι
http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=49&t=5261&start=9&sid=3aeb06d9fbeb611e53b05f16318dc11a