.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 26 January 2010

Απλά Γάϊδαροι!


Ελέγχοντας τα στατιστικά του ιστολογίου μου, έχω διαπιστώσει ότι ατόφιες αναρτήσεις ή τμήματα αυτών κυκλοφορούν στο διαδύκτιο, χωρίς στις περισσότερες των περιπτώσεων, να γίνετε αναφορά στην πηγή.
Από τα πλέον άσχετα sites και έως τα ηλεκτρονικά-ραδιοερασιτεχνικά και τα ειδικού ενδιαφέροντος forums.
Με την σειρά μου κι εγώ δεν θα τους κάνω την χάρη και την τιμή να τα αναφέρω ονομάζοντάς τα, δίνοντας έτσι σε κοινούς γαϊδάρους αντιγραφείς, αξία που δεν τους ανήκει!
Το αποκορύφωμα όλων όμως, ήταν το τελευταίο, όπου κάποιος kostasL στο filoumenos.com παρουσίασε την ανάρτηση για το HAARP σαν δική του, ξεχνώντας ότι μέσα στο κείμενο, υπήρχε δική μου παραπομπή σε δική μου παλαιότερη ανάρτηση!!!
Μπράβο παιδιά και σ’ ανώτερα! Στην παρα-επιστημονική αντι-Νεοταξική Θεολογία καλά τα πάτε, με το clopy-paste έχετε ένα πρόβλημα!!!


Stop the press…ευρέθη γίδα με ανθρώπινο κεφάλι
http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=49&t=5261&start=9&sid=3aeb06d9fbeb611e53b05f16318dc11a

6 comments:

  1. Έτσι σε θέλω ζωηρό.
    Δεν σε αγνόησα αλλά εδώ δεν
    είναι Αγγλία μη το ξεχνάς.

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα Τάκη, μήπως θέλεις να σου στείλω τον κώδικα,για να απενεργοποιήσεις το δεξί «κλόπη» -paste?

    ReplyDelete
  3. Καλησπέρα!
    Δεν θα με πείραζε να τον έχω.
    Από την άλλη την πλευρά όμως, "ο ψεύτης και ο ΚΛΕΦΤΗΣ τον πρώτο χρόνο χαίρονται" όπως και "το ψέμα έχει κοντά ποδάρια".
    Αυτοί εκτίθενται!
    Ευχαριστώ για την προσφορά πάντως.
    Καλόδεχτη!

    ReplyDelete
  4. Όντως απενεργοποιείτε το δεξί κλόπη paste αλλά παραμένει το ctrl+c!

    ReplyDelete
  5. Φιλούμενος12 April 2010 at 21:02

    Kαλησπέρα φίλε μου,συγνώμη εκ μέρους μου αν αναρτήθηκε κάποιο πόστ χωρίς να αναφερθεί η πήγη στο blog σου,αλλά μπορείς να μου δείξεις το λινκ απο το φορουμ που εχει βάλει ο KostasL σχετικά με το haarp,καθώς και το δικό σου λινκ για να το διορθώσω.
    Αυτό το λινκ που έχεις βάλει είναι λάθος.
    Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  6. Φιλούμενος12 April 2010 at 21:15

    Και για να σε βοηθήσω το λινκ είναι αυτό http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=59&t=5375

    όπως βλέπεις δεν το έχει βάλει σαν δικό του,αλλα έχει βάλει πηγή απο εκει που το πήρε,αλλά όπως βλέπεις φαίνεται και το δικό σου μπλογκ,πολύ ευχαρίστως θα προσθέσω την αρχική πηγή.Επειδή μου έχει συμβεί και μένα αυτό,να βάζουν ποστ ως δικά τους,ακόμα και σε μπλογκ!!!

    Καλή συνέχεια και όπως είδες δεν υπήρχε κανένας Κλέφτης,απλά το πήρε απο άλλο μπλογκ.

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!