.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 20 August 2009

Σακίδιο με FT-817 portable 100%












Παρουσίαση μετατροπής σακιδίου σε σακίδιο μεταφοράς FT-817

Υλικά που απαιτούνται

Μπαταρία 12V 7,2 Ah
Πλαστικό κουτί 
Βίδες Μ5 Χ 6 cm τεμ 6 min
Θερμοσυστελομενο μακαρόνι σε διατομή ως οι βίδες 
Παξιμάδια και πεταλούδες
Βύσματα από 3 τεμάχια αρσενικά και θηλυκά 3,5 mm mono
1 τεμ θηλυκό BNC
1 τεμ αρσενικό PL
Hands free Midland MA28
Connector τροφοδοσίας για φόρτιση της μπαταρίας 
Ασφαλειοθηκη με ασφάλεια έως 3,15 Α
Kκαλώδιο RF και καλώδιο τροφοδοσίας κόκκινο – μαύρο 2 Χ 1.5 mm2

Αναλυτική περιγραφή εργασιών και ιδέες που μπορείτε να πάρετε από τις περιγραφές και τις φωτογραφίες.
  Τοποθετούμε στο βάθος της μεταλλικής βάσης του σακιδίου την μπαταρία και φροντίζουμε για την σωστή στήριξη της με δυο βίδες Μ5 μαζί με τέσσερα παξιμάδια.
Φωτ.1

  Επόμενο βήμα είναι να τοποθετήσουμε το μηχάνημα στην μεταλλική βάση του σακιδίου χαράζοντας το περίγραμμα του μηχανήματος στην βάση και υπολογίζοντας τις σωστές αποστάσεις τρυπάμε με τρυπάνι 5αρι και τοποθετούμε τις βίδες Μ5 , καλό είναι να βάλουμε δυο στο πίσω μέρος και από μια δεξιά και αριστερά του μηχανήματος προσέχοντας να μην συμπέσουν σε κάποια από τα βύσματα .
Φωτ.2

Τοποθέτηση πλαστικού κουτιού , εκεί έχω καταλήξει όλες τις απαραίτητες εξόδους του μηχανήματος έτσι ώστε να έχω εύκολη πρόσβαση σε αυτές . Έχω το mic , ptt, speaker phone και την πίσω RF έξοδο για να μην ταλαιπωρείται το BNC της μάνας του. Τέλος έχω τοποθετήσει και ένα βύσμα τροφοδοσίας για την εύκολη φόρτιση της μπαταρίας από αναπτήρα αυτοκινήτου η τροφοδοτικό.
Φωτ.3
Φωτ.4

Στο πάνω μέρος του μηχανήματος τοποθετούμε μια μπάρα από πλαστικό για αποφυγή των κραδασμών κατά την μεταφορά.
Φωτ.5


Απαραίτητη είναι και η χρήση ασφάλειας στην τροφοδοσία από την μπαταρία για τυχόν βραχυκύκλωμα.Φωτ.6


Από τις εξόδους που προανέφερα χρησιμοποίησα το mic το ptt από το 8pin RG45 βύσμα και το speakerphone για το Hands free MA28 της MIDLAND.
Φωτ.7


Το hands free το βρήκα ιδανικό και εύχρηστο για την δουλειά που το θέλουμε , με μια απλή μετατροπή στην πλακέτα του και στα βύσματα του είναι και οικονομικό ( 8 – 10 €) λειτουργεί άψογα στο μηχάνημα - MIDLAND MA28.Φωτ.8

  
Για καλύτερη προσαρμογή καλό θα είναι να επενδύσουμε τις βίδες με θερμοσυστελομενο μακαρόνι για να μην καταστρέψουμε το φινίρισμα του μηχανήματος.
Φωτ.9


Η τελική εσωτερική μορφή του σακιδίου θα είναι :
Φωτ.10

Τέλος η εξωτερική μορφή θα είναι

Φωτ.11

  Πιστεύω να σας κατατόπισα και να σας βοήθησα να πάρετε ιδέες για την δικιά σας κατασκευή. Πρόθυμος για κάθε πληροφορία .

SW1EIX 
Χερουβειμ Χρηστος 
sw1eix@otenet.gr
Mob. 6977 908363

υ.γ. ευχαριστώ τον συνάδελφο για την τιμή που μου έκανε, να μοιραστή μαζί μας την ωραία αυτή κατασκευή και την αξιοποίηση ουσιαστικά, ενός απλού σακιδίου! Η κατασκευή και η παρουσίαση είναι όλη δικιά του και σε αυτόν ανήκουν τα εύσημα! Το μόνο το οποίο θα μπορούσα να συμπληρώσω είναι ό,τι στους κενούς χώρους του σακιδίου, αφού υπάρχουν έτσι κι αλλιώς, θα μπορούσατε να στριμώξετε ένα μικρό τιούνερ και μερικά μέτρα σύρμα κεραίας.

73's de sv3auw


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!