.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 14 May 2009

MKARS80 QRP TxRx μέρος6ο



Καθυστέρησα ν' αναρτήσω την σημερινή ανάρτηση γιατί ήμουν στο κλαμπ και σήμερα είχαμε βραδιά Radio on the Air! 

Σακουλάκι Νο3 και φαρμακερό! Όπως βλέπετε η πλακέτα παίρνει σχήμα και χρώμα! Πως σας φαίνονται οι 51 μικρούληδες 100nF πυκνωτές? Εμένα πάλι πως μου περίσσεψε ένας?Τελειώνω το κόλλημα και της τελευταίας σειράς πυκνωτών και γυρίζω την πλακέτα ανάποδα. Αμάν! Τι δουλειά έχει αυτός ο 100nF χύμα? Από πού έφυγε και δεν τον κόλλησα?Μετά από ένα δεκάλεπτο και αφού έψαλα όλα τα τροπάρια των Αγίων, βρήκα έναν τρόπο δια της προσθέσεως και του τριγωνισμού της πλακέτας, να μετρήσω τους πυκνωτές και να τους βρω 51! Απλά αυτός είχε μπει κατά λάθος στο σακουλάκι και περίσσευε!!! Τσάι και συνεχίζω με τα πηνία και τους Μ/Σ. Ξεπετάω και κολλάω το Τ4, ξεπετάω και κολλάω το Τ5, ξεπετάω και κολλάω το Τ6 και…«Σώσων Κύριε τον λαόν σου…». Έχω κολλήσει τα μισά συρματάκια του Τ6 στις από πάνω τρύπες οι οποίες είναι για τα Ζένερ! Είκοσι λεπτά διάλειμμα αυτή την φορά και διπλό τσάι! Η λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι να κοπούν τα συρματάκια και ενδεχομένως να τυλιχτεί ο Μ/Σ από την αρχή. Αυτό ήθελα να το αποφύγω σαν να ήθελα να επαληθεύσω το ρητό… «του πεπρωμένου φυγείν αδύνατον»! Με τα πολλά κατάφερα να ξεκολλήσω τα σύρματα από τις λάθος τρύπες, χωρίς να τα κόψω, και να τα κολλήσω στις σωστές!Σειρά είχαν τα πηνία αλλά τα χέρια πέταγαν! Τα L1, L2, L3, L4, L5 τυλίχτηκαν και κολλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ. Στον ίδιο χρόνο ρεκόρ κόπηκε και το ένα συρματάκι του L5 αφού το έχω ξύσει νωρίτερα με το ξυστράκι μου με τον ίδιο τρόπο όπως και τα άλλα! Ευτυχώς, γιατί αν κοβόταν μετά την τοποθέτηση άντε να αναρωτιόμουνα γιατί δεν έχω ταλάντωση!!! Αυτήν την φορά είμουν χαλαρός. Τον επανατύλιξα και δεν είπα κιχ! Ευχαρίστησα μόνο την τύχη μου γιατί τελείωσα και αύριο μαζί με το σακουλάκι Νο5 θα τροφοδοτούσα με τάση "τους καρπούς των κόπων μου"!!!

Ο Τ6 στην φωτογραφία είναι ο κάτω αριστερά. Δείτε και την πάνω του αριστερά τρύπα που έχει ίχνη κόλλησης!
Αύριο το σακουλάκι Νο4 και χωρίς προβλήματα!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!