.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 15 May 2009

MKARS80 QRP TxRx μέρος7ο



Σακουλάκι Νο4 από 6 και το τέλος είναι κοντά!
Λίγη προσοχή στην αναγνώριση των υλικών και όλα θα μπουν στην θέση τους.
Τα περισσότερα τρανζίστορ είναι τύπου ΤΟ92. Δύο από αυτά είναι σταθεροποιητές τάσεως. Δείξτε λίγη προσοχή στην αναγνώριση. Επίσης το Q5 θα πρέπει να απέχει από την πλακέτα 2mm.
Το σημάδι προσανατολισμού της βάσης του ολοκληρωμένου είναι εμφανές επάνω στην πλακέτα αλλά δεν βλάπτει να σας πω ότι «βλέπει» αριστερά έτσι όπως κοιτάμε την πλακέτα και διαβάζουμε τους αριθμούς πάνω της!
Την 10πινη λωρίδα μην επιχειρήσετε να την σπάσετε με τα δάκτυλα γιατί το αδύνατο σημείο της δεν είναι εκεί που θέλετε αλλά στον κύκλο που αγκαλιάζει τον ακροδέκτη. Κόψτε το με το κοφτάκι σας! Στην αντίθετη περίπτωση θα τσουρουφλίσετε το δάκτυλό σας όταν θα κάνετε την κόλληση! ΠΡΟΣΟΧΗ τα δύο κομμάτια της λωρίδας τα τοποθετούμε στην αντίθετη πλευρά της πλακέτας και κάνουμε την κόλληση από την πλευρά των υλικών!
Η R2 μεταβλητή αντίσταση ρυθμίζει το ρεύμα ηρεμίας του τρανζίστορ εξόδου. Γυρίστε τη ΤΕΡΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Η R29 ρυθμίζει την φωτεινότητα της οθόνης. Γυρίστε τη ΤΕΡΜΑ ΔΕΞΙΑ.
Τα «αυτάκια στην ασφαλειοθήκη πάνε προς την έξω μεριά αλλιώς δεν θα κουμπώνει η ασφάλεια!
Μην κόψετε τα ποδαράκια του τρανζίστορ εξόδου σύρριζα γιατί μπορεί να χρειαστή μια ελάχιστη μετατόπιση όταν θα βιδωθεί στο κουτί.
Επιτέλους η επίπεδη πλακέτα αποκτά χρώμα, ύψος και ύφος! Αρχίζει να δείχνη, αυτό που θα γίνει τελικά!!!
Αύριο λοιπον!
 


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!