.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 3 July 2008

ΑΔΑΜ & ΕΥΑ


Επειδή σας άρεσαν οι "οδηγίες προς ναυτιλομένους" διαβάστε κι άλλο ένα και μετά πίσω στα βιβλία!!!

Το θέμα μας είναι οι κεραίες, μην ξεχνιώμαστε!


ΑΔΑΜ

O Θεός ρώτησε τον Αδάμ:
"Τι κακό σου συμβαίνει;"
Ο Αδάμ απάντησε ότι δεν είχε κανέναν για να μιλά μαζί του.
Τότε ο Θεός είπε ότι σκόπευε να δώσει στον Αδάμ μια γυναίκα για σύντροφο:
"Το πρόσωπο αυτό θα συλλέγει τροφή για σένα, θα σου μαγειρεύει και,
όταν ανακαλύψεις τα ρούχα, θα τα πλένει για σένα. Θα συμφωνεί
πάντοτε με οποιαδήποτε απόφαση παίρνεις. Θα γεννά τα παιδιά σου και ποτέ
δεν θα σου ζητά να σηκώνεσαι κατά την διάρκεια της νύχτας για να τα
φροντίσεις. Δεν θα σε ταλαιπωρεί με καυγάδες και πάντοτε θα παραδέχεται πρώτη ότι
είχε άδικο όταν θα έχετε μια διαφωνία. Ποτέ δεν θα έχει πονοκέφαλο και θα σου προσφέρει ελεύθερα έρωτα και πάθος οποτεδήποτε τα χρειάζεσαι. Δεν θα σου
ζητάει ποτέ χρήματα, ούτε την πιστωτική σου όταν θα την ανακαλύψεις. Θα
χαίρεται όταν θα γνωρίζεις άλλες γυναίκες και δεν θα σε ενοχλεί όταν
παρακολουθείς ποδόσφαιρο όταν θα το ανακαλύψεις κι αυτό".
Ο Αδάμ ρώτησε τον Θεό:
"Τι θα κοστίσει μια γυναίκα σαν κι αυτή;"
Ο Θεός απάντησε:
"Ένα χέρι και ένα πόδι".
Και ο Αδάμ:
"Ακριβή είναι. Τι παίρνω μ' ένα πλευρό;"

ΕΥΑ
Κάποια μέρα στον κήπο της Εδέμ, η Εύα φωνάζει προς τον ουρανό:
«Πνεύμα έχω ένα πρόβλημα!»
«Τι πρόβλημα Εύα?»
«Ξέρω ότι με δημιούργησες και μου χάρισες αυτόν τον υπέροχο
κήπο και όλα αυτά τα θαυμάσια ζώα και αυτό το φαιδρό φίδι, εγώ όμως δεν
είμαι ευτυχισμένη».
«Γιατί συμβαίνει αυτό Εύα?»
«Επειδή είμαι μόνη και βαρέθηκα μέχρι θανάτου τα μήλα»

«Εύα σ' αυτή την περίπτωση, έχω μια λύση. Θα δημιουργήσω για σένα έναν άντρα».
«Τι είναι ο άντρας?»
«Θα είναι ένα ελαττωματικό πλάσμα με πολλά κακά γνωρίσματα. Θα λέει
ψέματα, θα εξαπατάει και θα είναι επαρμένος. Με λίγα λόγια θα σου κάνει τη ζωή δύσκολη. Αλλά... θα είναι μεγαλύτερος, γρηγορότερος και θα του αρέσει να κυνηγάει και να σκοτώνει. Θα φαίνεται χαζός όταν θυμώνει, αλλά από τη στιγμή που
παραπονιέσαι θα τον δημιουργήσω με τέτοιο τρόπο που να ικανοποιεί τις φυσικές σου ανάγκες. Θα είναι ανόητος και θα διασκεδάζει με πράγματα παιδικά όπως
να παλεύει και να κλωτσάει την μπάλα. Δεν θα είναι ιδιαίτερα ευφυής και έτσι θα χρειάζεται τη συμβουλή σου να σκέφτεται καλύτερα».
«Ακούγεται θαυμάσιο» αποκρίθηκε η Εύα με ειρωνικά σηκωμένο το
φρύδι της.

«Μήπως υπάρχει καμιά δυσκολία?»

«Βασικά ...θα τον έχεις, υπό έναν όρο...»

«Ο οποίος είναι...?»

«Όπως είπα θα είναι περήφανος, αλαζόνας και νάρκισσος... Έτσι, πρέπει να τον αφήσεις να πιστεύει ότι τον έφτιαξα πρώτο.
Απλώς να το θυμάσαι!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!