.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday, 1 July 2008

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ "ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ"


Επειδή εκτός από Ραδιοερασιτέχνες είμαστε και οδηγοί αυτοκινήτου (πολλοί από εμας). Θα ήθελα εκτός από οδηγίες για καλές κεραίες, να σας δώσω και κάποιες οδηγίες για να βελτειώσετε τις οδηγικές σας ικανότητες. Αντιγράφοντας λοιπόν από το Διαδίκτυο!

*" Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο
γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί
ποτέ.

* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε
απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο
όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να
«χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε
ακόμα πιο δύσκολη θέση.

* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο
φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να
συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.

* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα
σας σε πινακίδα 'STOP'. Τα οχήματα που σας
ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την
αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν»
πάνω σας.

* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι.
Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει...

* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνεται όσο πιο αργά
μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή
λειτουργία του ABS, το οποίο με τη σειρά του θα
σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του
ποδιού σας. Για τους μη κατόχους ABS είναι μια
ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.

* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν
μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια
ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του
οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.

* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί
που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι
προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.

* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό
μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να
κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του
οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο
οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα,
είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει
καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.

* Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός, ελαττώνει πάντα
ταχύτητα για να περιεργαστεί οτιδήποτε του
κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτό μπορεί να είναι
από βιτρίνα μέχρι και γκόμενα (εντός πόλεως)
και από ατύχημα μέχρι και αλλαγή λάστιχου
(εκτός πόλεως).

* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους
χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών,
η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη
πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν
τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν
τα αντανακλαστικά σας.

* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις
μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν
είστε πρώτος σ' αυτό.

* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο
όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο
οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον
παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον
ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.

* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού
είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι
χρειαστεί γι' αυτό.

* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ

καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε.
Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των
οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας
δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους
σήμερα.

* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον
αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας
συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη
μόδα.

* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες.
Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash
test κάνουν λάθος. Αμα είναι γραπτό σου, θα πας
κι ας φοράς ζώνη...

* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του
οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με
αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που
περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει
κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την
διάβαση.

* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των
οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα
πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να
σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους
δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα
να ελαττώσουνε ταχύτητα".

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!