.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 19 April 2008

ΠΑΡΑΒΟΛΗ και όχι παρεμβολή!

Μπορεί να μην αρέσει σε μερικούς αλλά ακούω και μάλιστα με την καινούργια μου κεραία, την W8JK, ακούω καλά!
Τόσο καλά που άκουγα κάποιον Έλληνα ραδιοερασιτέχνη από την Ευρώπη που μίλαγε με έναν ραδιοερασιτέχνη απ' την Ελλάδα με έναν γαργαλιστικό διάλογο.
Ρώταγε ο «ξένος» ο οποίος πολύ συχνά όταν μιλάει με Έλληνες, η αγαπημένη του φράση είναι «γιατί δεν φτιάχνεις μια Quad?», τον άλλο τον Έλληνα για το αν θα πρέπει να σηκώσει την κάθετή του ψηλά. Την έχει σ’ ένα κτήριο στην ταράτσα, στα 3 μέτρα και ρώταγε αν θα έχει κέρδος να την πάει στα 4?!?
«Ναι!» Του έλεγε ο άλλος από 'δω! «Το ύψος είναι το παν!»

ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΑ DX SPOTS ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ!!!

Σε λίγο έπεσε η διάδοση και ο Έλληνας άρχισε να παραπονιέται για τον Ηλιακό κύκλο και την 50ετή του διάρκεια!!! Αυτός είναι ερασιτέχνης και μάλιστα απ αυτούς που διώχνουν άλλους να μιλήσουν αυτοί! Αν το καλοδεί κανείς, μιλάμε για τσάμπα κωμωδία!
Το «κερασάκι της τούρτας» ήταν όταν είπε ότι θα χρησιμοποιήσει... ΘΕΡΜΟΔΙΑΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!
Τι ακούει κανείς στον αέρα! Άντε μια φορά να πεις λάθος, άντε και δεύτερη. Να ακούς τώρα από έναν «επιστήμονα» που όλο συμβουλές δίνει στους άλλους να ρωτάει αν πρέπει να σηκώσει μια κάθετη με ράντιαλ από κάτω, κατά 1 μέτρο, ε! πάει πολύ.
Ο άλλος δε, τόσα χρόνια ερασιτέχνης να μην έχει ακούσει για τον 11ετή κύκλο, ε! κι αυτό πάει πολύ!
( για το .285 είναι απόλυτα ενημερωμένος ότι είναι Ελληνικό Καφενείο και μας έχει παραχωρηθεί από τον ίδιο τον Γέρο του Μωριά!)

Τι μάθαμε σήμερα απ’ αυτήν την παραβολή?

Το ύψος δεν είναι το παν σε μια κεραία.
Ο Ηλιακός κύκλος έχει διάρκεια 11 χρόνια.
Χρησιμοποιούμε θερμοΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟ.
Το 14.285 δεν είναι Ελληνικό καφενείο και οπωσδήποτε δεν μας το παραχώρησε ο Κολοκοτρώνης!



3 comments:

  1. pereo en espanol

    ReplyDelete
  2. Τα λογοπαίγνια με το Επίθετό μου δεν πονάνε.
    Η γκλίτσα του τσοπάνη πονάει!!!
    Αφού παρ' όλη την αδιαφορία μου εσύ ξύνεσαι σαν την κατσίκα άκου τα λοιπόν.
    Να με καταγγείλεις στον Υπουργό Οικονομικών για φοροφυγάδα αφού έχεις πρόβλημα με τα πήγε-έλα μου στην Αγγλία και τα λεφτά που έχω (ή δεν έχω).
    Όταν σε ρωτήσουν από το Υπουργείο πως το ξέρεις να τους πεις: Έχει από τότε που ήταν στα καράβια κάποιες αγαπητικές Φινλανδέζες και του τα ακουμπάνε!
    Και όταν θα σε ρωτήσουν περισσότερες λεπτομέρειες θα τους εξηγήσεις ότι: Κάθε μήνα μόλις φέρει τα λεφτά ο κερατάς στο σπίτι, αυτές ξεκόβουν ένα μερίδιο και του το στέλνουν για να κάνει τα ταξιδάκια του! Εντάξει?
    Και που 'σαι!
    Οι αναρτήσεις περιέχουν σκληρά αποκτημένη γνώση για να γράφεις τις "ανώνυμες" βλακείες σου.
    Είσαι σβου!

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!