.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 14 April 2008

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ & ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ & ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ
Αυτό είναι το ρητό του SV1AMA. Γενικού Διευθυντή (CEO) της εταιρείας ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΙ &ΣΙΑοε!
Αυτό κάνω κι εγώ. Προσπαθώ να βελτιωθώ κάθε μέρα που περνάει!
Θα παρατηρήσατε ασφαλώς την ύπαρξη 2 banners και τον παγκόσμιο χάρη στην παρουσίαση του ιστολόγιου.
Δεν θέλω να μάθω ποιοί είστε. Θέλω να μάθω πόσοι είστε και ενδεχωμένος από που έρχεστε.
Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε και θα σας ευχαριστούσα ακόμη περισσότερο αν αφήνατε στα σχόλια κάτι που να δώση το έναυσμα να πάμε πάρα κάτω!
Τι σας αρέσει και τι σας χαλάει!
Τι σας ευχαρίστησε και τι δεν θέλετε να επαναληφθεί!
Τι σας έλυσε την απορία και τι θα θέλατε να το αναλύσουμε διεξοδικότερα!
Όπως γράφω και κάπου αλλού ("... Εγώ, και να μου συγχωρείς το εγώ, τις γνώσεις μου τις έχω. Θες αγορασμένες, θες κλεμμένες, εγώ τις έχω!...").
Για αυτούς που θέλουν να μάθουν και τους τα λένε λάθος, έφτιαξα αυτό το ιστολόγιο. Καταναλώνω από τον ελεύθερο χρό;νο μου είτε για να γράψω είτε για να ψάξω.
Ίσως ο τρόπος μεταφοράς να μην είναι ο ενδεδειγμένος. Βοηθείστε με να βελτιωθώ και όλοι θα είμαστε κερδισμένοι.
Εγώ που δεν θα είμαι αναγκασμένος να απολογούμαι για κάθε πρόταση την οποία γράφω κι εσείς θα έχετε τις απαντήσεις στα ερωτήματά σας χωρίς "κοσμητικά επίθετα".
Όσο και "κουτή" να σας φαίνεται η ερώτηση και να νομίζετε ότι οι άλλοι θα γελάσουν σας πληροφορώ ότι κανένας δεν γεννήθηκε μαθημένος κι εκπαιδευμένος.
Μηδέ εξαιρουμένου εμού του ιδίου!!!!!!!!!!!! HI!HI!
Οι γνώσεις που αποκτούμε στην ζωή μας είναι γνώσεις αυτών οι οποίοι έζησαν πριν από εμάς και είναι γνώσεις τις οποίες εμείς θα περάσουμε στους μετά από εμάς.
Κάποιοι θα τις αφομοιώσουν αυτές τις γνώσεις και ίσως να τις πάνε και λίγο πάρα κάτω, κάποιοι άλλοι θα τις περάσουν στο ντούκου!
Δεν είμαι ό μόνος που έχει πέντε γνώσεις γύρω από κεραίες. Αλοίμονό μου!
Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι οι οποίοι ενδεχόμενα μοιράζονται αυτές τις γνώσεις με την παρέα τους.
Και εμείς μια παρέα είμαστε! Ελάτε απ' εδώ να γίνουμε περισσότεροι! Η ισχύς εν τη ενώση!
Αν το ιστολόγιό σας είναι καλύτερο, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κλείσω αυτό εδώ και να γράφω για σας. ( θα με βγάλετε κι απ' τον κόπο δηλαδή!)
Το ζητούμενο και το επιδιωκόμενο είναι ένα. Να κατανοήσουμε την λειτουργία των κεραιών.
Τα τελευταία 50 χρόνια ελάχιστες αλλαγές έχουν γίνει. Καιρός είναι να τις κάνουμε κτήμα μας!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!