.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 12 April 2008

ΚΑΦΕΝΕIΩΝ συνέχεια


ΚΑΦΕΝΕΙΩΝ συνέχεια!
Μάλλον έχει αρχίσει να διαδίδεται η ύπαρξη αυτού του μπλογκ, οπότε παίρνω αμπάριζα και βγαίνω!
Επανερχόμενος στο «καφενείο» των 14.285Mhz έχω κι άλλες ιστορίες να σας λέω.
Ενώ την ακούω την «Αμερική», τους Ελληνοαμερικάνους ραδιοερασιτέχνες δηλαδή, τους αποφεύγω να τους μιλήσω όπως ο διάβολος το λιβάνι. Οι άνθρωποι είναι απρόβλεπτοι! Ειδικά εκείνος ο AA8OV. Στα καλά του καθουμένου μπορεί να πετάξει μια μα…κια και να κάνει την κουβέντα μπάχαλο.
Έτσι δεν έφυγε άλλωστε και ένας γνωστός και αξιόλογος συνάδελφος από το καφενείο και δεν ξαναπάτησε?
Κατά σύμπτωση ήταν στο σπίτι του ο μέλλον γαμπρός του και ο συνάδελφός μας του έδειχνε και του εξηγούσε τα περί επικοινωνίας. Εκείνη την στιγμή στην δεδομένη συχνότητα συνομιλούσε ο 5ADD με τον AA8OV. Γυρίζει λοιπόν ο «Αμερικάνος» και λέει του Μανώλη SV5ADD, « βαρέθηκα! Πάω κάτω παραλία να πάρω μάτι κανά κουραδοκόφτη» [επί λέξει τα λόγια του]. Ο Μανόλης χα! χα! χα! τα γέλια. Ξεκινάει τότε το μπάχαλο. Παρεμβολές, συντονίσματα, διαμαρτυρίες. Θρασύτατος ο «Αμερικάνος» αρχίζει να βρίζει σαν μαουνιέρης και γίνεται στην μπάντα το έλα να δεις.
Όλο αυτό το μπάχαλο έγινε με αυτήκοο μάρτυρα τον γαμπρό του συναδέλφου στον οποίον ενωρίτερα εκθειαζόταν το χόμπι σαν σοβαρό και με επίπεδο! Καταλαβαίνετε λοιπόν την ξεφτίλα που πήρε μετά από αυτό. Του πέσανε τα μούτρα στο πάτωμα που λένε. Από την μια να λες, ότι εμείς εδώ έχουμε επίπεδο και δεν είμαστε πειρατές και την ίδια στιγμή ο άλλος ν’ αποδεικνύει το αντίθετο!
Για αυτήν την συμπεριφορά χαρακτήρισα του «Αμερικάνους» πετσάφια και δεν ξανά μίλησα μαζί τους. Ίσως και να υπάρχουν εξαιρέσεις. Δεν είναι όλα τα δάκτυλα ίδια! Όπως και να ‘χει, φυλάω τα ρούχα μου για να έχω τα μισά.
Άντε αύριο να ξαναγίνει κάτι τέτοιο και να πούνε στα διάφορα πηγαδάκια «έβριζε ο AA8OV» «και με ποιους τα έλεγε?» «ήταν ο τάδε και ο τάδε και ο SV3AUW».
Να μου λείπει το βύσσινο, δεν θα πάρω!
Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι καλός αλλά μην φάω και το χρέωμα άλλων!
Χώρια το γεγονός ότι κάτι τέτοια τα θεωρώ θρασυδειλία! Αν οι «Αμερικάνοι» τα έλεγαν στα Αγγλικά το FCC δεν θα τους έπαιρνε τις άδειες μόνο, αλλά και τα σώβρακα! Βρήκαν όμως την Ελλάδα όπου είναι λάσκα τα πράγματα και ενώ από μια πλευρά μας επικρίνουν για αυτό, από την άλλη το εκμεταλλεύονται και ασχημονούν.
Αυτά έγιναν το 2005. Τον ίδιο χρόνο στο Ham Fest στον Ασπρόπυργο όταν συνάντησα τον Μανώλη του είπα « Μανώλη γέλαγες τότε αλλά εγώ, το είχα στο στόμα μου να σου πω ότι αυτά που πήγαινε ο Αμερικάνος να δει μπορεί να ήταν και η γυναίκα σου!» Έκπληκτος ο Μανώλης τότε , γιατί τότε συνειδητοποιούσε τι έγινε γύρισε και μου είπε « όχι ρε Παναγιώτη μην λες τέτοια πράγματα! Καλός είναι ο Γιάννης. Απλά μερικές φορές του φεύγουν μερικά». Άκρη δεν θα έβγαζα, είπαμε κανά δυό τυπικά ακόμα και άντε γειά!
Μανωλάκη μου την γλίτωσες τότε, αλλά δεν θα την γλιτώσεις την επόμενη φορά. Αφού σου αρέσει να τα ακούς και να γελάς, θα την ακούσεις και εσύ κάποια στιγμή. Για να δούμε τότε ποιός θα γελάσει καλύτερα!



No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!