.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 12 June 2019

Coaxial Cables Quiz!



Ερωτήσεις σχετικές με τα ομοαξονικά καλώδια και τα χαρακτηριστικά των.
Εγώ ερωτώ εσείς απαντάτε ή έστω μαθαίνετε από τις ερωταπαντήσεις άλλων!

Το ομοαξονικό καλώδιο του σχ.1 είναι Μισό Μήκος Κύματος (λ/2) ηλεκτρικό* και είναι τύπου RG213 με ονομαστική Σύνθετη Αντίσταση 50Ωμ.
Εάν στο σημείο Α εφαρμόσουμε φορτίο συνθέτου αντιστάσεως 50Ωμ, ποιά θα είναι η Σύνθετη Αντίσταση του σημείου Β?

Το ομοαξονικό καλώδιο του σχ.1α είναι Μισό Μήκος Κύματος (λ/2) ηλεκτρικόκαι είναι τύπου RG62/A με ονομαστική Σύνθετη Αντίσταση 93Ωμ.
Εάν στο σημείο Α' εφαρμόσουμε φορτίο συνθέτου αντιστάσεως 50Ωμ, ποιά θα είναι η Σύνθετη Αντίσταση του σημείου Β'?

Το ομοαξονικό καλώδιο του σχ.2 είναι ένα Τέταρτο του Μήκους Κύματος (λ/4) και είναι κι αυτό τύπου RG213 με ονομαστική Σύνθετη Αντίσταση 50Ωμ!
Εάν βραχυκυκλώσουμε το σημείο Β, τι θα μετρήσουμε στο σημείο Α?
α) βραχυκύκλωμα
β) άπειρο
γ)50Ωμ
δ) δεν ξέρω-δεν απαντώ

Επίσης με τις ίδιες προϋποθέσεις, στο δεύτερο παράδειγμα στο σχ.2α, εάν βραχυκυκλώσουμε το Α, τι θα μετρήσουμε στο Β?
α) βραχυκύκλωμα
β) άπειρο
γ) 50Ωμ
δ) τίποτα
ε) δεν ξέρω-δεν απαντώ

Λέγοντας "ηλεκτρικό* μήκος γραμμής" ομοαξονικού καλωδίου αναφερόμαστε σε μήκη μόνο:
α) λ/2
β) λ/4
γ) όπου φτωχός κι η Μοίρα του
δ) σε όλα τα ανωτέρω

Ο μονωτήρας σε μία λ/2 κεραία, (τροφοδοτούμενης από το άκρο μισού μήκους κύματος μπλα-μπλα-μπλα), που τοποθετείται?
α) στο δεξί άκρο
β) στον δεσμό ρεύματος
γ) όπου μας βολεύει
δ) ό,τι πει το Αξίωμα


Δεν υπάρχει βαθμός δυσκολίας, ούτε καν βαθμολογία. Το ερωτηματολόγιο είναι βασισμένο σε αλιεύματα ημιμάθειας, από αυτή που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από πανεπιστήμονες και μας δίνει την δυνατότητα σχολιάζοντας να μάθουμε και ν' αφομοιώσουμε καλύτερα τις γνώσεις που είναι εκεί έξω κι όχι τα μυθεύματα!





No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!