.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 21 June 2018

2017 IARU HF World Championships results.



Coming the 2018 IARU HF World Championships, I check today last year results. In general category I am in 1380th position with 53603 pts amongst 4011 participants and I am 3rd in my category amongst 38 participants!
Where do I owe my excellent position? 
Luck, propagation, antennas what? I might be able to answer the question this year, if I will manage to duplicate the results!



Ερχoμένου του Πρωταθλήματος της IARU του 2018, ελέγξα τα αποτελέσματα του περασμένου έτους. Στην γενική κατηγορία είμαι στην 1380η θέση με 53603 πόντους στους 4011 συμμετέχοντες και είμαι 3ος στην κατηγορία μου μεταξύ 38 συμμετεχόντων!
Πού οφείλω την θέση μου;
Την τύχη, την διάδοση, τις κεραίες τι; Θα είμαι σε θέση να απαντήσω στην ερώτηση αν και φέτος θα καταφέρω να δεπιτύχω τα ίδια ή παρόμοια αποτελέσματα!



No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!