.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 26 October 2016

Solder smoke extractor with activated Carbon filter

A far more simplified, minimalist actually, construction of the solder fume extractor.
All I used was a 120mm  Dust Filter Cover Grill I bought from e-bay (eBay item number:201632874241) and one piece of Activated Carbon Foam Filter I bought from e-bay also. (eBay item number:191853623935)
The fan was found in my junk-room!
Very simple, very neat and you have yourself a useful apparatus to suck the dangerous soldering fumes away!
The original idea can be found here


Με μία σίτα, ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα κι ένα ανεμιστήρα φτιάξτε εναν επιτραπέζιο αποροφητήρα του καπνού της κόλλησης. Μολονότι λίγο-πολύ "μεγαλώσαμε" με αυτόν τον καπνό και την μυρωδιά του, έχει αποδειχθεί να είναι επικίνδυνος και καλό θα ήταν να τον αποφεύγουμε. Το κόστος δεν είναι ούτε 5 Ευρώ.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!