.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 30 September 2016

KR80 QRP Tx finished (almost!)


I was waiting for a 14Megs Xtal to finish the project or at least to make it start working and then make the necessary improvements.
First thing first, it needs more capacitance at the outpout/ATU circuit. The excellent variable capacitor I am using has a top capacitance of 95pF. I have to solder another one in parallel and take it from there! I'll keep you posted!


Καθυστέρησα λίγο γιατί περίμενα να μου στείλουν μερικά κρύσταλλα από την Αγγλία. Θα μου πείτε γιατί δεν τα αγόραζες από εδώ? Να σας απαντήσω ότι αυτοί που πουλάνε συρματόσκοινο για αγωγό RF, ήθελαν να βγάλουν κέρδος κι από την κούριερ. Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε επί της αρχής.
Από εκεί στα δικά μας τα κατασκευαστικά, ταλαντώνει, κατεβαίνει μέχρι το 14.001MHz αλλά, μου λείπει χωρητικότητα από το ATU. Ο ωραίος μεταβλητός τον οποίο βλέπετε στην φωτό, έχει φύλο PTFE μεταξύ των βανών και αντέχει πολλή παραπάνω ισχύ από αυτή που μπορεί να δώσει ακόμα κι ένα υπεροδηγούμενο BD139 Ατυχώς είναι μόνο 95pF κι έτσι θα πρέπει να παραλληλίσω ακόμα έναν κι ίσως κι έναν τρίτο. Ασύμφορο κι αντισυμβατικά αλλά πολύ κομψό!
Θα έχουμε και συνέχεια με δοκιμές!
 

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!