.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 16 October 2015

Εξωφρενικό κόστος.


Παρήγγειλα από την kANGA UK το Arduino Si5351A shield kit.
Το κόστος του κιτ όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφεία είναι 29.95 GBP ενώ το κόστος αποστολής είναι 8.50 GBP ήτοι 11.54 Euro με την σημερινή ισοτιμία.

Στην ερώτησή μου στην υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας, για το πόσο θα κόστιζε να έστελνα τον ίδιο φάκελο από την Καλαμάτα στην Αγγλία, η απάντηση που έλαβα ήταν, "περίπου 50 Ευρώ".

Διέσχισε την Ευρώπη κατά μία διεύθυνση, με ενδιάμεση στάση στην Γερμανία και με 11.54Ε ενώ θέλουν 50Ε για την αντίθετη?!
Δεν φταίνε μόνο τα "Μνημόνια" για τα χάλια μας και για την φυγή των "μυαλών" στο εξωτερικό. Φταίει ΚΑΙ η κακώς εννοούμενη "ιδιωτική πρωτοβουλία".
Φανταστείτε το ίδιο κιτ ή κάτι παρόμοιο, να το έφτιαχνε ένας Έλληνας και να ήθελε να το στείλει, αξιοπρεπώς, στην άλλη άκρη του κόσμου. Τσάμπα να το έδινε, ποιός θα πλήρωνε αυτό το εξωφρενικό μεταφορικό κόστος?!


No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!