.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 12 November 2013

Winter project! (ένα ακόμα...)

Winter Project (radio) e.g. ιδέα κατασκευής/ανακατασκευής ή αναπαλαίωσης συσκευής ραδιοασυρμάτου κατά την διάρκεια των Μηνών του Χειμώνα. Ενίοτε και όλου του Έτους!

Φρέσκο, ζεστό και λαχταριστό μόλις μου το έφερε η εταιρία μεταφορών. Ένα ακόμα μελλοντικό winter project, αγορασθέν προ καιρού εις την Γηραιά Αλβιώνα! Πρόκειται για έναν ακόμα π/δ σχεδιασμού του G3TSO του οποίου θα χρησιμοποιήσω τα φίλτρα και το κουτί για να στεγάσω το G6LBQ Si570 BFO κι έναν μικρό ενισχυτή της τάξης των 10W στην έξοδο.


Πρέπει να είναι το τέταρτο ή το πέμπτο το οποίο αποκτώ!
Αν με ρωτήσει κάποιος γιατί μαζεύω τόσα πολλά θα του απαντήσω παραφράζοντας τον Βάρδο της Φυλής, Τζίμη Πανούση...
θέλω μηχανήματα γύρω μου πολλά...
και φιλαράκια με τα ίδια τα μυαλά...
ένα καμιόνι στρατιωτικό...

κι ένα μεγάλο δίπολο...



No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!