.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 12 November 2013

DSB-80! a homebrew DSB/CW 80m TxRx

Το δώρο μου... από τις Αποικίες!
Ένας π/δ σχεδίασης των Frank Ogden G4JST και Tony Bailey G3WPO, για τα 75/80m DSB/CW και ισχύ εξόδου 4W!
Από παλαιότερα έχω αναρτήσει στο Scribd το 13 σελίδων εγχειρίδιο με πληροφορίες!
Ο πωλητής μάλλον δεν ήξερε τι είχε στα χέρια του (ή εγώ νόμιζα ότι πέτυχα την ευκαιρία του Αιώνα!).
Όταν τον ρώτησα πόσο κάνει, a fiver (ένα πεντόλιρο) μου απάντησε!
-Πολλά δεν είναι, είχα το θράσος να τον αντικρούσω!
-Μα έχει έναν βερνιέρο επάνω και όλο και κάτι θα βγάλεις από την πλακέτα, σχεδόν απολογήθηκε!
-Να σου δώσω τρεις Λίρες του αντιπρότεινα θεωρώντας ότι θα μοιράζαμε την διαφορά στις 4!
-Deal!
Ούτε σε σακούλα δεν περίμενα να μου το βάλει.
Το άρπαξα και την κοπάνισα... διακριτικά!




Πριν κάποια χρόνια είχα βρει την πλακέτα στο ebay επανατυπωμένη από το πρωτότυπο και την είχα αγοράσει. Την είχα εποικήσει με τα υλικά της αλλά μετά, με κάτι άλλο θα είχα καταπιαστεί και είχε μείνει στην άκρη. Αυτή λοιπόν, είναι η δεύτερη την οποία αποκτώ και μπαίνει κι αυτή με την σειρά της στην άκρη(!) ως winter project του απώτερα κοντινού μέλλοντος.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να σας μιλήσω και να σας δείξω όλα αυτά τις “χειμωνιάτικες εργασίες” τις οποίες έχω μαζέψει.

Θα είναι τόσοι πολλοί οι χειμώνες τους οποίους θα χρειαστώ για να τις τελειώσω, έτσι που νομίζω ότι θα ξεπεράσω σε ηλικία και τον Δημητροπαναγιώτη!!!

3 comments:

  1. Στην Αλβιόνα ένα πεντόλιρο, στο Ελάντα ένα πεντακοσάευρω.

    Αυτή είναι η διαφορά από fest σε fest. Τάκη άλλη φορά να θυμηθείς να πάρεις παραγγελίες.... μη γυρνάς με άδειες βαλίτσες!!!! Στην Ελλάδα έτσι κι αλλιώς τα μεταχειρισμένα δεν τα πουλάμε ούτε τα χαρίζουμε, μόνο τα πουλάμε σαν καινούρια...

    Άντε να το δούμε και αναστημένο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάνο καλό απόγευμα!
      Το ανάγω κι αυτό, εις τας Καλένδας!
      (δες την επόμενη ανάρτηση...)

      Delete
  2. Πραγματικά συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, εδώ τα μεταχειρισμένα πωλούνται σε τιμή αντίκας!
    6146

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!