.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 12 April 2012

Από την Ρωσσία με... SDR!!!


(Ian's Fleming, From Russia with love)

Νέος παίχτης στο Ψηφιακό παιχνίδι!
Ονομάζεται Αλέξανδρος Γκρόμοφ (Alexandr Gromov) και ζει στην Αγία Πετρούπολη.
Ο SDR π/δ τον οποίο κατασκευάζει, έχει την κωδική ονομασία Zeus ZS-1.

-έλα Αλέκο! Πόσο είπες ότι κάνει?
-850 Ευρώ!
-πόσοοο??? γλουπ!

Αν μη τι άλλο, μου αρέσει η οθόνη του και η ευκολία επιλογής των μενού!
Δεν ελπίζω να βγει σε κιτ αλλά, όπως και να 'χει, με τιμή γύρω στα 850 ευρώ είναι δελεαστικότατο!
Απολαύστε το!

6 comments:

  1. Ενδιαφέρον sdr.
    Εκτός θέματος βέβαια αλλά μπορείς να πεις τι γνώμη έχεις για την κεραία Cobweb;
    Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα!
    έχω μεταφέρει στο ιστολόγιο την άποψη ενός αξιοσέβαστου συνάδελφου και γνώστη των κεραιών, του G3LDO, στο πάρα κάτω λινκ. Πιστεύω να σε βοηθήσει στις απορίες σου.

    http://sv3auw.blogspot.co.uk/search/label/cobweb

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ ήθελα να μάθω τη γνώμη σου μιας και στο eham δεν είναι γνωστή η τεχνική επάρκεια αυτών που σχολιάζουν.
    Κατάλαβα από το λινκ ότι η απολαβή της είναι υπερεκτιμημένη, πιστεύω ότι για πολύ μικρούς χώρους εξυπηρετεί. Φυσικά τα db δεν είναι στραγάλια όπως γράφεις και αυτό χρειάζεται οι κατασκευαστές να το σέβονται.
    Η συνέχεια εκείνων των άρθρων υπάρχει;
    Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  4. Οσο αφορά ,λοιπόν, τον SDR Τάκη..Απ' όσα είδα και διάβασα στο utube φαίνεται πολύ ενδιαφέρων με προηγμένες δυνατότητες στόν δέκτη (που είναι και το ζητούμενο στό κάτω-κάτω !!).Το κακό είναι πως δεν υπάρχει άλλη περαιτέρω πληροφόρηση (φαντάζομαι προς στιγμήν).Το ζήτημα της κυκλοφορίας του ,επίσης ενα κύριο ζήτημα, και finally,της τιμής !!!!ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΡΟΥΒΛΙΑ ΑΔΕΡΦΕ !!!Αλλα!!! Αναμένωμεν !!!
    73 de SV2LLJ

    ReplyDelete
  5. Στο χαρτί έχει πολλές δυνατότητες.
    Περισσότερες ίσως του FLEX RADIO.
    Η δε προτεινόμενη τιμή των 850 Ευρώ είναι δελεαστική ακόμα και για... δεινόσαυρους!
    Αρκεί βέβαια, να το τρέξει ο Αλέξανδρος!

    ReplyDelete
  6. Ανώνυμε, στην συγκεκριμένη κεραία δεν δόθηκε συνέχεια.
    Για ότι άλλο κάνε αναζήτηση από τα tags.

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!