.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 11 December 2011

Ενδείκτης Τάσεως Μπαταρίας με PIC

Στο τεύχος του Ιανουαρίου του Practical Wireless το οποίο κυκλοφόρησε αυτόν τον μήνα, υπήρχε μια κατασκευή με PIC. Ο Phil Cadman G4JCP με την βοήθεια ενός PIC 16F690 παρουσίασε έναν ελεγκτή τάσης για επαναφορτιζόμενες “μεγάλες” μπαταρίες!
Αν και ο προγραμματισμός του PIC δίνεται στην σελίδα του, δεν θα χρειαστεί σε αυτούς που θα θελήσουν να το φτιάξουν γιατί το PIC προγραμματισμένο και όλα τα άλλα υλικά μπορούν να γοραστούν από τον Bowoods Electronics για 8 Λίρες 95 πέννες. 10 Ευρώ περίπου!
Όταν η τάση της μπαταρίας πέσει κάτω από 10.5Volt το κόκκινο led αναβοσβήνει και ηχεί ο βομβητής.
Πάνω από τα 15Volt αναβοσβήνει προειδοποιητικά το πορτοκαλί  led
Στο βίντεο μπορείτε να το δείτε να δουλεύει με ένα μικρό λάθος.
Ενώ τα I/O του PIC είναι 5-6-7-8-9, οι αντιστάσεις και τα LED πάνε R6-R5-R4-R7-R8.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μπλε led με το οποίο ξεχωρίζει η τάση +- 13.8V είναι σε λάθος ακολουθία.
Όταν θα μπει σε κουτάκι η κατασκευή, για να μην είναι εκτεθιμένες οι πίστες της πλακέτας, τα led θα μπουν με την σωστή σειρά!
Καιρός είναι κι εμείς οι 'δεινόσαυροι”, να εξελισόμαστε!

Μικρέ Δημήτρη, “φοβού τους δεινοσαύρους, τους με pic ασχολούμενους”! 

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!