.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 30 November 2010

NASA International Space Station


Η NASA ανάρτησε ένα βίντεο στο οποίο, ο αστροναύτης  Doug Wheelock KF5BOC επιδεικνύει τον Ραδιοερασιτεχνικό Σταθμό Ασυρμάτου μέσα στο I.S.S. (International Space Station).


Είναι Σταθμός χαμηλής ισχύος (QRP) με το Kenwood D700 να είναι ρυθμισμένο για ισχύ εξόδου 5 watts στην συχνότητα 145.800MHz FM (5kHz deviation).


Δείτε το βίντεο.


6 comments:

  1. Τάκη καλησπέρα,θα ήθελα σε παρακαλώ αν κρίνεις ότι το σχόλιο μου δεν ξεφεύγει από τα όρια της ευπρέπειας να το δημοσιεύσεις.Αφορά άλλον μπλόκερ ο οποίος συστηματικά ρίχνει τόνους λάσπης σε άλλους,κρίνει τα πάντα και όταν είναι να δεχτεί κριτική δεν την δημοσιεύει.Αντίθετα φιλοξενεί ανώνυμα σχόλια στο μπλογκ του που είναι εντελως χυδαία και που θίγουν βάναυσα τρίτους.Σου παραθέτω το σχόλιο που μου έκοψε για άλλη μια φορά εντελώς δημοκρατικά!!!
    Ευχαριστώ για την φιλοξενεία.


    (((Λοιπόν Γιωργάκη σήμερα έλαβα το SVΝΕΑ.Οπως ήταν φυσικό διάβασα με πολύ προσοχή και το άρθρο σου....τέτοια περίοδος με τόση κρίση και προβλήματα δεν είναι να πετάμε την λίγη διασκέδαση που μας παρέχουν γραφικοί τύποι σαν εσένα!!!!Μα καλά μωρέ αθεόφοβε,σπαταλάς 5 ολόκληρες σελίδες από το πιο έγκυρο έντυπο του χώρου μας για να μας πεις ΤΙ;;;
    Οτι μαζευτήκατε τρεις άχρηστοι που δεν μπορέσατε να προβλέψετε ούτε καν πόση βενζίνη χρειάζεται μια γεννήτρια;
    Ότι δεν είσαστε ικανοί να στήσετε ένα δίπολο μέσα στο δάσος με τόσα δέντρα;
    Ότι καλά έκανε και έπεσε τελικά;
    Ότι κανονικά θα έπρεπε να πέσει στα κεφάλια σας για να βάλετε μυαλό και να καταλάβετε ότι μια expedition απαιτεί σοβαρή προετοιμασία και δεν είναι βόλτα για πικ-νικ;
    Ότι δεν φταίνε οι φωτεινές δυνάμεις που πριν σβήσει ένα λάπτοπ βγάζει την ένδειξη hamil batar και πρέπει άμεσσα να το συνδέσεις στο ρεύμα;
    Ότι τσεκάρουμε τον εξοπλισμό μας πριν ξεκινήσουμε για να δούμε αν δουλεύει;
    Ότι από ολόκληρο νησί διαλέξατε να πάτε στον καταυλισμό αθιγγάνων που λογικό είναι να τον έχουν μετατρέψει σαν σκουπιδότοπο;
    Ότι αντί να κοιτάτε να οργανωθείτε σωστά και να μην σας έρθουν τα παλούκια στο κεφάλι εσεις το είχατε ρίξει στο μπανιστήρι;
    Ότι η γριά που λέει η παροιμία πάει από πέσιμο η από χε......ο,μόνο από το ένα από τα δύο,ενώ εσύ τα κατάφερες και τα δύο;
    Λοιπόν ΤΙ;;;;;
    Βέβαια δεν γίνεται καμία αναφορά στο "άρθρο"σου σε ρ/ε γεγονότα π.χ πόσα qso κάνατε,πόσες ραδιοχώρες,πόσους πόντους τελικά μαζέψατε,ποια η πιο καλύτερη επαφή κλπ κλπ!....λεπτομέρειες θα μου πεις,ποιος ασχολιέται τώρα μ'αυτά;

    Όλες αυτές τις απορίες είχα το πρωί,δεν μπορεί λέω..στράβωθηκαν εκεί στο SVNEA και βάζουν ότι σαβούρα τους στείλουν;..μέχρι που είδα την σημερινή σου ανάρτηση και κατάλαβα.Πολύ γλύψιμο ρε Γιώργο,μα πάρα πολύ.Δεν σου έφταιγαν τα μπάζα που τσακίστηκες...από τα σάλια που έτρεχαν γλύστρησες!!!


    73 Κούκος

    Υ.Γ Αν μου κόψεις και αυτή την φορά το σχόλιο πέραν του ότι θα αποδείξεις ποιός είναι τελικά ο κομπλεξικός,θα εξαναγκαστώ.....you know!

    Υ.Γ 2.Δηλαδή εκτός από τα προσωπικά ελατήρια υπάρχουν και προσωπικά αμορτισέρ;;;)))

    ReplyDelete
  2. Άκαιρο σχόλιο σε άκαιρη ανάρτηση.
    Θα μπορούσα να σου ζητήσω να κατονομάσεις τον "υπονοούμενο" και τον κάθε "υπονοούμενο" αλλά κι εσύ με ψευδώνυμο γράφεις!
    Δεν είμαι μέλος της ΕΕΡ και κατά προέκταση δεν λαμβάνω το περιοδικό και ούτε μπορώ να έχω λόγο για τι και πως γράφεται.
    Ο καθένας μας γράφει σύμφωνα με το προσωπικό του επίπεδο και κρίνεται σύμφωνα με το επίπεδο του αναγνώστη.
    Αρκεί να γίνεται επώνυμα!

    ReplyDelete
  3. Τακη ελπίζω να εισαι καλά. Το βιντεάκι καθώς και τα τελευταία βιβλία εχουν κανει αισθητή τη διαφορα΄ Αφού ο κούκος κανει μια ακυρη ανάρτηση θα ηθελα ωα νυχτοπούλι να συνεχίσω και να σου δείξω πως οι ελληνάρες επικοινωνούν εις την αγγλικήν που νομίζω οτι σε ενδιαφέρει και ίσως ενδιαφέρει και το πλήρωμα το ISS σε περιπτωση που ακουστεί ελληνας.
    I've played them! (Τα έχω παίξει)
    It doesn't exist we say (δεν υπάρχει λέμε)
    It happened the come to see. (Έγινε το έλα να δεις)

    Are you working me? (Με δουλεύεις?)
    i am not fighting her... (δεν την παλεύω)
    You changed my lights (Μου άλλαξες τα φώτα)
    I stayed bone! (Έμεινα κόκαλο)
    Welcome my eyes the two (Καλώς τα μάτια μου τα δυο)

    Fart me a stonewall of bullocks! (Κλάσε μου μια μάντρα αρχ...)
    He is a fart bathtub (Είναι κλασομπανιέρας)
    I made my shit cracker (Έκανα το σκατό μου παξιμάδι)

    Better five and in hand than ten and waiting (Κάλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι)
    Better donkey-bonding than donkey-searching (Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε)

    They played wood. (Έπαιξαν ξύλο)
    On the deaf man's door, knock as much as you want. (Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα)
    To the down-down of the writing (Στο κάτω κάτω της γραφής)
    Are you asking and the change from over? (Ζήτας και τα ρέστα από πανώ;)
    He returned me the entrails. (Μου γύρισε τα άντερα.)

    Like the unfair curse. (Σαν την άδικη κατάρα)
    Something's running down to the gypsies. (Kάτι τρέχει στα γύφτικα)
    It didn't sit on us.(Δεν μας έκατσε)
    He gives her to me. (Μου την δίνει)
    You take him and you incline (Τον παίρνεις και γέρνεις)

    It brakes her to me. (Μου την σπάει)
    He owes me his horns. (Μου χρωστά τα κέρατα του)
    Who pays the bride. (Ποιος πληρώνει την νύφη?)
    He made them sea (Τα έκανε θάλασσα)
    I came out of my clothes. (Βγήκα από τα ρούχα μου)

    This place is at Devil's mother. (Αυτό είναι στου διαόλου την μάνα)
    It rains chair legs. (Βρέχει καρεκλοπόδαρα)
    Hairs curly. (Τρίχες κατσαρές)
    I don't have face to come out in society. (Δεν έχω πρόσωπο να αντικρίσω την κοινωνία)
    How from here morning morning? (Πώς από δω πρωί πρωί?)

    I don't know my blindness. (Δεν ξέρω την τύφλα μου)


    Με τις καλυτερες ευχες για εναν καλό μηνα


    Γκιώνης

    ReplyDelete
  4. Άργησες βρε "Γκιώνη" κατά πολλούς μήνες.
    Τον Μάρτιο ήταν η επικοινωνία με τον Σταθμό.
    Τότε έπρεπε τα πιτσιρίκια να είναι ενημερωμένα εις την Γκιώνη-Εσπεράντο-English speaking διάλεκτο!
    Στην Τρίπολη λένε:"μούτζο κατά του Κλιώρη το μαντρί".
    Θέλεις εγώ να "φτύσω κατά του Γκιώνη το κλαδί" και να δείτε μια άσπρη μέρα?!

    ReplyDelete
  5. Τάκη σ'ευχαριστώ για την δημοσίευση και την φιλοξενεία.....μακάρι να μπορούσα να σου αποκαλύψω και την ταυτοτήτα μου αλλά οπώς καταλαβαίνεις είναι αδύνατον επί του παρόντος.

    73 Κούκος

    ReplyDelete
  6. Δεν βρίζεις εμένα ή κάποιον άλλον.
    Δεν έχω λόγους να θέλω να ξέρω το όνομά σου.
    Όσο κινείσαι στα πλαίσια της αξιοπρέπειας και του σεβασμού, κανένα πρόβλημα.
    Τουλάχιστον τα σχόλια έχουν ραδιοερασιτεχνικό θέμα.

    ReplyDelete