.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 26 September 2010

Marconi TX-7 mini!

Σκόπευα να απαντήσω στα σχόλια που είχαν να κάνουν μ΄ εμένα στην Διαβούλευση αλλά θα τους δώσω αξία.
Τι να απαντήσω σε έναν ο οποίος έχει τα db για στραγάλια και μου πετάει μισό κιλό?!
Ή του άλλου, που αγόρασε μια 5/8 για να κάνει ακρόαση, όταν εγώ δημοσίευα κατασκευή της 5/8 πριν 20 χρόνια?! Άστε που δεν ξεχωρίζει την διαμόρφωση (FM), από την συχνότητα εκπομπής!!!
Ο άλλος μας λέει “ρατσιστές” γιατί εξεταστήκαμε και στα Αγγλικά!
Σιγά ρε μην είμαστε και Λαθρομετανάστες!!!
Και να φτάσω στον τελευταίο και καλύτερο, τον ΠΑΠα-Αρη, ο οποίος σε αντίθεση με την ατάκα του Dirty Harry (Clint Eastwood) “opinions are like ass-holes. Everybody has one!”, αυτός τις είχε πολλές! Τις γνώμες!!!
Τεσπα.

Αυτό είναι το καινούργιο μικράκι από τον Hide και η επίσημη παρουσία του θα γίνει την 1η και 2α Οκτωβρίου στο U.K. National Hamfest όπου θα είμαστε μαζί σαν εκθέτες!
Απλή, φτηνή και εύκολη κατασκευή, ταιριάζει κάλλιστα με τον δέκτη Sudden!
Η ισχύς εξόδου εκτιμάται γύρω στα 180 με 200mW.
Χιλιοστά του Βάττ και όχι ΜΕΓΑΒαττ, γιατί μερικοί από το τρέμουλο της χούφτας τους ζωγραφίζουν μηδενικά!
Περισσότερα για το TX-7 mini, αφ' ότου το πάρω στα χέρια μου.


Εσύ που “δουλειά σας(?) είναι τα κιλοβατικά RF” δεν στέλνεις καμιά φωτογραφία, κανά προσπέκτους κατά ΄δω, για να τα προωθήσω στην Βρετανική αγορά! Αν δεν πουλήσουν σαν “κιλοβατικά RF” μπορεί να πουλήσουν σαν κόμικ!

4 comments:

  1. Και σαν μεγαλύτερος, (από μένα κατά ένα χρόνο) θα θυμάσαι ότι έπρεπε ο υποψήφιος να ήταν απόφοιτος δημοτικού, θα θυμάσαι την μετάφραση κειμένου καθώς και την προφορική εξέταση πάνω σε μηχανήματα σε δυο ημέρες εξετάσεων με καθόλου συνοπτικές διαδικασίες.

    ReplyDelete
  2. Αν τα υποστηρίζεις αυτά είσαι το ίδιο ...ρατσιστής, σαν εμένα και μοιραζόμαστε τις αρνητικές μου ψήφους!!!

    Όταν το επιβεβαίωσα αυτό σε έναν "ερασιτεχναρά" στην Διαβούλευση με λυσάξανε στις αρνητικές!
    Να είσαι καλά που θα με απαλάξεις από το μισό φορτίο!!!
    73 Γιώργο μου!

    ReplyDelete
  3. Η άποψη για την είσοδο αγράμματων στο ραδιοερασιτεχνισμό ήταν λάθος. Ούτε πρότεινε τί θα αντικαθιστούσε τις γραπτές εξετάσεις. Τί θα έκανε ο άνθρωπος αυτός για να διαβάσει κάποιο εγχειρίδιο κλπ.
    Σε κάθε περίπτωση, θα πρότεινα σε έναν ενήλικα αγράμματο, να πήγαινε πρώτα σε κάποιο δημοτικό για ενήλικους.
    Όσο για την προφορική εξέταση αφήστε, την πέρασα και εγώ και δεν ήταν καθόλου σοβαρή.
    6146

    ReplyDelete
  4. Ανώνυμε 6146, τι άλο να πω?
    ΑΥΤΟ ΕΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!
    Μόλις γύρισα από το Βρετανικό National Hamfest και οι περισσότρες συζητήσεις στο τραπέζι μας, είχαν αν κάνουν με την αθρόα είσοδο στο χόμπι όλων των Σιμπιερς (εδώ στην Βρετανία).
    Τάλε-κουάλε οι δικοί μας 6μισάρηδες!
    Αποτυχημένοι οι οποίοι μετρούν το μέγεθος της αξίας των με τον αριθμό των db πάνω από το 9 και μόνη αξία στην ζωή τους θα είναι αυτό το κ*λόχαρτο (έτσι όπως το καταντούν τελικα) που θα γράφει ραδιοερασιτέχης.
    Αφού δεν κατάφεραν να πάρουν, έστω ένα χαρτί του Δημοτικού!!!
    Όσο για αυτόν που έκανε την πρόταση...όλοι δικαιούνται 5 λεπτά δημοσιότητας!
    Τώρα για το θέμα του αριθμού των ερωτήσεων, ας πιστεύει κάποιος ότι απαντώντας 30 ερωτήσεις και με το "ύφος" που διαθέτει, ότι γίνεται ραδιοερασιτέχνης.
    "το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία είνα άπειρα! για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!