.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 5 September 2010

15η Ραδιοσυγκέντρωση Λάρισας!



15η Ραδιοσυγκέντρωση Λάρισας 
Λιγότερος κόσμος, ακόμα και από πέρσι, λόγω της ΔυΝαΤής κρίσης.
Η γυναίκα μου έχει να το λέει ότι έχουμε ένα ακριβό χόμπι αλλά, τόσο πολύ πιά?! 
Τα παιδιά του Θεσσαλικού συλλόγου έκαναν και φέτος πολύ καλή δουλεία με το να έχουν τα τραπέζια στημένα και με το χαρακτηριστικό επάνω τους κολλημένο.
Είμαι περίεργος να ξέρω τι ακριβώς έγραφαν στα πολλά πειρατικά τραπέζια?
"Ραδιοφωνία του Μήτσου του Παραβάτη" ή "Ραδιο-Ντελακουβέντας"?


Φέτος είμαστε στην Λάρισα από το απόγευμα του Σαββάτου και απολαύσαμε την καταπληκτική φιλοξενία του Γιώργου SV4ILY τον οποίο ευχαριστούμε για μία ακόμα φορά και από εδώ!
Το στρώμα στο ξενοδοχείο, ήταν ιδιαιτέρως βαρύ και μας άφησε να φύγουμε λίγο αργότερα από την ώρα την οποία είχα στο μυαλό μου.
Έτσι φτάνοντας στον καθιερωμένο χώρο της Ραδιοσυνάντησης ξεκινήσαμε να στήνουμε τα πράγματα και με την ταυτόχρονη έλευση του κόσμου δεν κατάφερα να κάνω μια βόλτα να δω φίλους.
Ευχαριστώ αυτούς που μου έκανα την τιμή και πέρασαν για μια κουβεντούλα. Είναι ευχάριστο πάντα, να γνωρίζεις μερικούς από τους αναγνώστες αυτού του ιστολόγιου!
Οι λαχνοί τους οποίους αγόρασα, παρά έναν αριθμό και μάλιστα τον τελευταίο, λίγο έλειψαν να μου χαρίσουν ένα ακουστικό και μια συνδρομή στο περιοδικό ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!!!
Το τέλος της κλήρωσης είδε αρκετά τραπέζια άδεια και έδειξε σε μας ότι ήρθε η ώρα να γεμίσουμε το αυτοκίνητο και να πάρουμε τον δρόμο για το κλεινόν άστυ!
Με υγεία παιδιά να τα πούμε και του χρόνου!!!

5 comments:

  1. Μου αρεσε παρα πολυ το ραδιοφωνο βραχεων αντικα που ειχες, και μαλιστα συντονισμενο στο field day, και εκεινη τιν στιγμη καλουσε ενας βρετανος αν θυμαμαι καλα.
    Επισης μου αρεσε η κεραια ,ενα καλωδιο τεντομενο απο ενα σκουποξυλο, και ομως εκανε φοβερη δουλεια.

    ReplyDelete
  2. Δεν είναι ραδιόφωνο αντίκα αλλά τηλεπικοινωνιακός δέκτης Lafayette HA-800!
    Αυτός είναι ο λόγος που άκουγε τόσο καλά με ένα κομμάτι σύρμα στερεωμένο όχι σε σκουπόξυλο αλλά, σε μια slim-jim για τα 2m, δικής μου κατασκευής!
    Έχασες την "συναυλία" που έδωσε ό "μαέστρος" αργότερα.
    Ατυχώς ο δέκτης άκουγε και αυτόν!

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ReplyDelete
  3. κριμα να μην εχει τα μεσαια ο δεκτης

    ReplyDelete
  4. δεν βλεπω κανενα σχολιο για το οτι την ιδια ημερα και το ελληνικο field day ?

    ReplyDelete
  5. Δεν θέλω να έχω γνώμη επί παντός επιστητού.
    Είχα ακυρώσει-αναβάλει-μεταφέρει αρκετές υποχρεώσεις για να παρευρεθώ στην Λάρισα!
    Θα ήταν μεγάλη υποκρισία από μέρους μου να πάρω θέση υπέρ της μιάς ή της άλλης "ομάδας" καθ' ήν στιγμή η απόφασή μου είχε να κάνει και με άλλους παράγοντες πλην του Ραδιοερασιτεχνισμού!
    Αν θες πάντως την ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου γνώμη, διαφωνώ με την μεταφορά της ημερομηνίας της Ραδιοσυγκέντρωσης της Ε.Ε.Ρ. λόγο του contest το τελευταίο Σ/Κ του Μαΐου και γιατί οι διαγωνιζόμενοι δεν θα μπορούσαν να παρευρεθούν!
    Ένας καθαρόαιμος κοντέστερ δεν θα αγόραζε ποτέ μεταχειρισμένο ούτε κονέκτορα από φόβο μήπως είχε χάσει ...ηλεκτρόνια!!!

    ReplyDelete