.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 4 June 2010

Ε.Ε.Ρ. Ραδιοσυνάντηση 2010


 Άλλη μια ραδιοσυγκέντρωση ανήκει στο παρελθόν.
Αφ’ εξ’ αρχής δεν είχε τεθεί θέμα κέρδους μου λόγω της δυσμενούς οικονομικής μας κατάστασης αλλά από πάνω ξετίναξα και τον οικονομικό και χρονικό προϋπολογισμό μου.
Από τον Μάρτιο είχα κλείσει αεροπορικά εισιτήρια για ένα εβδομαδιαίο ταξίδι στο Λονδίνο με το σκεπτικό ότι η Αθηναϊκή Ραδιοσυγκέντρωση θα γινόταν το Σ/Κ 5 και 6 Ιουνίου.
Ατυχώς η μεταφορά της μία εβδομάδα ενωρίτερα με ανάγκασε να εκδώσω νέο εισιτήριο, απλό, αφού η μεταφορά των υφισταμένων ήταν οικονομικά ασύμφορη.
Από μία εβδομάδα έγιναν μόνο 2 ουσιαστικά μέρες, αφού Δευτέρα έφυγα και Πέμπτη γύρισα, για δουλειές εβδομάδας και βάλε!
Αυτά για κάποια open days της κονόμας, με κινητή ημερομηνία σαν το Πάσχα!
Στην ραδιοσυγκέντρωση τώρα αυτή καθ’ αυτή.
Μια χαρά ήταν!
Καρφωμένος στον χώρο μου, να πουλάω την σαβούρα μου, δεν κατάφερα να δώ πολλά πράγματα και πολλούς φίλους εκθέτες.
Πιστεύω στην Λάρισα, (αν δεν αλλάξει κι εκεί η ημερομηνία?!?!) να πούμε πέντε παραπάνω κουβέντες.
Αρκετή η προσέλευση του κόσμου παρ’ όλη την αύξηση της τιμής της βενζίνης.
Αρκετή δε και η τσιγαρόκαπνα παρ’ όλες τις σχετικές συστάσεις.
Εδώ δεν σέβονται άλλα κι άλλα θα μου πεις, θα σεβαστούν εσένα που πρέπει για δύο ημέρες να εισπνέεις την βρώμα των?
Τέσπα και πάμε παρακάτω.
Τον συνεχάρικα προσωπικά αλλά, θα ήθελα να συγχαρώ και από εδώ τον κ. Χριστοδούλου από την Λάρισα για την παρουσία του στην συνάντηση.
Με την προσέλευσή του κάθε χρόνο δείχνει ότι σέβεται τον Ραδιοερασιτεχνισμό και οι ραδιοερασιτέχνες θα πρέπει και αυτοί με την σειρά των να του δείξουν έμπρακτα ότι του το αναγνωρίζουν.
Τρανταχτή παραφωνία (κατά την γνώμη μου πάντα), η πλειοψηφία των εκθετών να εκθέτει "παράνομα εξαρτήματα" για παράνομες μπάντες μέσα σε μια έκθεση την οποία διοργάνωνε η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών! Απ’ όποια πλευρά και να το δει κάποιος, είναι σχήμα οξύμωρο!
Δεν είναι δεδομένο ούτε κατά συνθήκη απόλυτο ό,τι σε μια Ραδιοσυγκέντρωση, μόνο ραδιοερασιτεχνικό υλικό ξεπουλιέται και όσοι περισσότεροι οι εκθέτες-ραδιοερασιτέχνες τόση μεγαλύτερη και η επιτυχία της εκδήλωσης!
Αν πραγματικά ήταν έτσι τότε η συγκέντρωση θα μπορούσε να ονομάζεται "ραδιο-αλισβερίσι"!
Φεστιβάλ ή Ραδιοσυγκέντρωση είναι και καλό θα ήταν να περιελάμβανε κι άλλες εκδηλώσεις κατά την διάρκεια του διήμερου.
Είχα συζητήσει με τον Σωτήρη SV1HER για μια εκδήλωση η οποία ονομάζεται Buildathon και έχει αρχίσει να γίνεται της μοδός(sic) στα Αμερικανικά κλαμπ όπως και στα Ευρωπαϊκά!
Ατυχώς, όπως μου αιτιολόγησε ο Σωτήρης, δεν υπήρχε και ούτε δείχνει να υπάρχει κόσμος ο οποίος είναι διατεθειμένος κάνει κάτι παραπάνω από δημόσιες σχέσεις-τσιγαράκι-καφεδάκι!
Δεν βγάζω την ουρά μου απ’ έξω αλλά, λόγο ότι ήμουν εκθέτης δεν μου έδινε χρόνο να ασχοληθώ την ίδια ημέρα του γεγονότος. Το μόνο που θα μπορούσα να είχα κάνει ήταν η προμήθεια του υλικού και μια βοήθεια στο στήσιμο τις προηγούμενες ημέρες.
Βοήθεια σε ποιους όμως?!
Στην Αγγλία όταν ένα κλαμπ διοργανώνει μια συνάντηση, όλα τα μέλη και όχι μόνο το "προεδρείο", βοηθούν στην προσπάθεια.
Κατ’ αναλογία στην Συνάντηση της Ε.Ε.Ρ. θα έπρεπε και οι θαμώνες της Τετάρτης να δώσουν ένα χεράκι βοηθείας από το να γυρίζουν από πάγκο σε πάγκο κάνοντας δημόσιες σχέσεις και "μεταγραφές"!!!
"τώρα που οι ταμπέλες έχουνε κατέβει, χίλια ραντεβού σ’ ένα Σεπτέμβρη" τραγουδά ο λαϊκός βάρδος.
Ραντεβού στην Λάρισα λοιπόν πρώτα ο Θεός και υγεία να έχουμε!

υ.γ. αποφεύγω τον όρο hamfest γιατί το ham μου φέρνει σε κάτι από ζωοπανήγυρη με γουρούνια!

No comments: