.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday, 6 March 2010

Marconi Basic-7 5η συνέχεια!

-->
Τελευταία εξαρτήματα τα οποία υπολείπονται για να ολοκληρωθεί η κατασκευή. Πλάγιος τόνος (side tone) με τέσσερις αντιστάσεις, τέσσερις πυκνωτές, ένα Τρανζίστορ και με ένα μικρό ποτενσιόμετρο πλακέτας για να ρυθμίσουμε την  ένταση. Τελευταίο κύκλωμα, το κύκλωμα του διακόπτη εκπομπής-λήψης. Προσοχή όπως πάντα στην πολικότητα των διόδων Γερμανίου. Τέλος!!!
Τρία καλώδια-γέφυρες πρέπει να κολλήσετε τώρα. Οι οδηγίες είναι σαφέστατες και πιστεύω και οι φωτογραφίες μου ακόμα περισσότερο! Και αυτά τα καλώδια περιλαμβάνονται στα μικροϋλικά του κιτ. Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσετε να κάνετε τα δικά μου «καλλιτεχνήματα». Απλά δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω εκείνη την ώρα και «έπαιζα»! Εκτός από αυτά τα τρία καλώδια υπήρχαν κι άλλα μεγαλύτερα με χρώμα μαύρο-κίτρινο- λευκό και όπως θα έχετε δει στις οδηγίες αν έχετε το κιτ εμπρός σας, χρησιμεύουν για τις συνδέσεις των εξαρτημάτων τα οποία υπάρχουν στο κουτί με τα διάφορα καρφάκια επάνω στην πλακέτα. Λεπτοδουλειά κι αυτή αλλά πρέπει να γίνει γιατί στην άλλη την περίπτωση κατά την οποία θα χρειαστεί να αφαιρέσετε την πλακέτα από το κουτί, θα πρέπει να ξεκολλάτε και να κολλάτε ξανά ένα σωρό καλώδια! Πιστέψτε με ότι όσο πιο πολύ εξοικειώνεστε με το κιτ και με την λειτουργία του τόσο θα θέλετε να πειραματιστείτε επάνω του! Κατασκευή ενός  RF probe αύριο και με την βοήθειά του οι απαραίτητες ρυθμίσεις στα πηνία –κονσέρβες. 
Αύριο!