.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Monday 11 May 2009

MKARS80 QRP TxRx μέρος 4ο



Λοιπόν! Αρχίζουμε την κατασκευή?

Σακουλάκι Νο1 από τα 6 συνολικά. Τρεις πυκνωτές, ένας μεταβλητός και πολλές αντιστάσεις! Καλό είναι σε αυτό το σημείο να έχετε κατεβάσει το manual σε μορφή PDF από την σελίδα www.radio-kits.co.uk Κάντε κλικ στο MKARS80 και οδηγηθείτε στην σελίδα όπου μπορείτε να το κατεβάσετε.
Οι οδηγίες συνιστούν να κολλάτε μία-μία τις αντιστάσεις και να τις μαρκάρετε.
Εγώ τις πολλές τις κολλούσα ανά πεντάδα, μετρούσα τα ποδαράκια στην πλακέτα πριν τα κόψω και μετά μαρκάριζα όλη την σειρά. Υπάρχουν 22 αντιστάσεις του 1Κ.
Προσωπικά δεν άντεχα να τις κάνω μία-μία αν και αυτό είναι το συνιστώμενο και το σωστό!
Στο τέλος των οδηγιών θα διαβάσετε για αλλαγή των C59 και C60. Μην ανησυχείτε. Έχουν ήδη αλλαχθεί!
Ξεκινώντας με τις αντιστάσεις βλέπετε και τον λόγο γιατί θα πρέπει να ακολουθηθεί μία συγκεκριμένη σειρά. Τα υλικά τοποθετούνται στην πλακέτα κατά σειρά ύψους!
Προσοχή στις τιμές. Χρησιμοποιήστε μεγεθυντικό φακό ή ακόμα καλύτερα ψηφιακό πολύμετρο!
Αυτά για σήμερα. Αύριο το μενού έχει πυκνωτές και ολίγον από θρίλερ!
   

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!