.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 20 September 2008

IARU Region1 Conference

                                   IARU συνδιάσκεψη περιοχής1

Η ανά τρία χρόνια συνδιάσκεψη της IARU περιοχή1 θα γίνει στο Cavtat της Κροατίας στο διάστημα 16 έως 21 Νοεμβρίου 2008!
Πολλά πράγματα και θέματα που αφορούν τον Ραδιοερασιτεχνισμό θα ακουστούν και ίσως να πάρουν σάρκα και οστά!
Το κυριότερο εξ αυτών είναι το θέμα το οποίο έχει προκύψει με την οριστική μετακίνηση των επαγγελματικών Ραδιοσταθμών από την υπομπάντα των 7.100 έως 7.200Mhz και την απόδοσή της στους Ραδιοερασιτέχνες!
Άλλα θέματα είναι:
Η πρόταση της Γαλλικής Ενώσεως Ραδιοερασιτεχνών για παραχώρηση τμήματος της μπάντας των 80Μέτρων για χρήση ΑΜ!
Η πρόταση της Ρουμανικής Ενώσεως Ραδιοερασιτεχνών για αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των πόντων στους διαγωνισμούς. Με λίγα λόγια όσο πιο μακριά τόσους πιο πολλούς πόντους και χωρίς πολλαπλασιαστές!
Λεπτομέρειες για αυτές τις προτάσεις και ακόμα περισσότερες θα βρείτε στην διεύθυνση http://www.rsgb.org/spectrumforum/IARU_R1_Conference_2008/ctte4.php
Αυτό το οποίο μου κίνησε το ενδιαφέρον και θα σας το μεταφέρω αυτούσιο, είναι η πρόταση της Νορβηγικής Ενώσεως Ραδιοερασιτεχνών σχετικά με το εσκεμμένο QRM και τις παρεμβολές. Σαν να είχαν στο μυαλό τους τον Αλφα Μαικ Άλφα ή τον Μανωλάκη ή τον Μιχαλάκη ή και την υπόλοιπη «σάρα, μάρα και κακό συναπάντημα» όταν τα έγραφαν!


At the 1999 IARU Region 1 Conference in Lillehammer, Norway, the IARU Region 1 accepted this resolution proposed by NRRL:
The IARU Region 1 urges its member societies to motivate their members for the ethical rules of amateur radio, and to take action against stations practicing deliberate and malicious interference on the amateur radio bands…


…a very small minority of radio amateurs are making deliberate and malicious interference especially to DXpedition operations in the amateur radio bands (including various forms of "jamming" and so-called "policeman" activities when making improper comments on the same frequency as that used by a rare DX station).
- that deliberate and malicious interference is depriving the joy of amateur radio for a large population of DX-chasing radio amateurs including the ones running the costly and diligent DXpeditions from remote places of the world…


Και φτάνουμε στο ζουμί της ανάρτησης!!!
Στην πρώτη παράγραφο διαβάζουμε ότι η IARU από το 1999 συστήνει στα μέλη της (τις Εθνικές Ενώσεις) να ενημερώσουν τα μέλη τους σχετικά με τους ΗΘΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ του Ραδιοερασιτεχνισμού και να λάβουν μέτρα εναντίων αυτών οι οποίοι επίτηδες και εσκεμένα δημιουργούν παρεμβολές στις Ραδιοερασιτεχνικές Περιοχές!
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΕΡ!
Τι έχει κάνει η ΕΕΡ όλα αυτά τα χρόνια εκτός από το να ανέχεται (και να ενθαρρύνει ίσως) ηλίθιους εναδυόλες του 14.285 και δηλώσεις του SV1DT ότι: «την IARU την έχω γραμμένη στα παλιά μου τα παπούτσια. Εγώ μόνο την ΕΕΡ αναγνωρίζω»?


Έχει να καταθέσει προτάσεις για κάποιο θέμα η ΕΕΡ και ποιο είναι αυτό?
Ποιοι ήταν στην επιτροπή επεξεργασίας αυτού του θέματος?
Ποιο είναι το αποτέλεσμα των έως τώρα συστάσεων από την πλευρά της IARU?


Δεν περιμένω βέβαια οι της Ενώσεως να μου απαντήσουν σε αυτό εδώ το μπλόγκ και ούτε και το απαιτώ βέβαια! Απλά γράφω για να βρισκόμαστε σε κουβέντα και να μην χάνουμε επαφή! Το γεγονός του ότι δεν υπάρχει (ή τουλάχιστον εγώ δεν την είδα) αναφορά στην ιστοσελίδα της Ενώσεως τα λέει όλα!
Όπως και να ΄χει ο Νοέμβριος κοντά είναι και τότε θα πάει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!
Το να κρατάτε το Bureau και να εκβιάζετε ηθικά κατ’ αυτόν τον τρόπο τους συναδέλφους οι οποίοι θέλουν να ανταλλάσσουν QSL κάρτες δεν είναι ότι καλύτερο! Συνεννοηθήκαμε?





No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!