.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 19 May 2020

A homemade Slim-Jim antenna for the 6m Band


The Sporadic-E season is starting now so I put in work a 6m Slim Jim antenna I had made last year. Actually it is made for portable use being so flexible and I know that I will not work 6m DXCC with it but it is a honest antenna giving the best it can!

In just two days, yesterday and 2day, I've made FT8 contacts with 25 mostly European Countries, 18 of them confirmed. Mind you that I haven't upload 2nd day's log yet!

No complain at all for 50W and antenna at 10m agl.

I've got the formula or the necessary calculations from the G4AON web page. 
https://www.qsl.net/g4aon/j-pole/





p.s. the wire you might notice is my 160m λ/4 / 80-10 EFHW antenna.




Είχα φτιάξει αυτήν την slim-jim πέρσι για τα 6m αλλά δεν μου είχε δοθεί η ευκαιρία να την δοκιμάσω.
αποδεικνύεται αξιοπρεπέστατη όταν σε μία μέρα, την πρώτη, μου έδωσε 25 χώρες οι 18 επιβεβαιωμένες ήδη!
Ακολουθήστε τις διαστάσεις και καλές επαφές!

https://www.qsl.net/g4aon/j-pole/

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!