.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 17 May 2014

Προθέρμανση!


Έχω-είχα ένα κιτ, να γυρίζει από συρτάρι σε συρτάρι και από μετακόμιση σε μετακόμιση κάπου στα 6 χρόνια τώρα!
Θεώρησα λοιπόν ότι είναι σωστό και πρέπον να το κατασκευάσω και να δει το κακόμοιρο λίγη... τάση στις πίστες του! 
Το κιτ αυτό είναι το XM1 του C.M. Howes και είναι ένας frequency marker (ενδείκτης συχνότητος?) ελεγχόμενος από κρύσταλο. 
Ενημέρωση!
Μεταξύ μπουγάδας και απλώματος, τσεκάραμε με τον Απόστολο την συχνότητα την οποία είχα ρυθμίσει με το αυτί και το Icom 720A.
10.000,300MHz(!!!) η συχνότητα την οποία διάβασε ο παλμογράφος 

ATTEN ADS1102C

Φυσικά ρυθμίστηκε και αυτό που θα κάνω τώρα είναι να ρίξω μια σταγόνα κόλλα ή λίγο βερνίκι νυχιών για να σταθεροποιήσω τον άξονα στον μεταβλητό πυκνωτή.

MINIMA Και φυσικά η προθέρμανση περιείχε και ολίγο από το κυρίως πιάτο.
MINIMA prog board!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!