.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 8 February 2013

Ανακατασκευάζοντας τον CirKit HF PA 20W


Ανακατασκευάζω τον CirKit HF PA 20W(dc input) για τον δεύτερο G3TSO π/δ, τον οποίο έχω.
Η αυτονόητη ερώτηση είναι, πότε σας μίλησα για τον πρώτο;
Όταν έρθει η ώρα!

Επί του προκειμένου, για αρκετά χρόνια τώρα, μαζεύω ότι βρω στο e-bay και στα rally που πηγαίνω, ότι σχετικό με τους πομποδέκτες βασισμένους στο G4CLF Transceiver Board. Νομίζω ότι καιρός είναι να ασχοληθώ με την όποια ανακατασκευή χρειάζεται να κάνω και να απολαύσω τελικά τους καρπούς των κόπων μου! (και γιατί όχι και των χρημάτων μου!)
Τον ενισχυτή τον αγόρασα το 2008, έτσι όπως τον βλέπετε στην φωτογραφία, από έναν Άγγλο συνάδελφο μαζί με ένα LPF. Το φίλτρο έχει ήδη τοποθετηθεί στον π/δ κι ενώ με... έτρωγε, να φορέσω και τον ενισχυτή, προτίμησα την σιγουριά της ανακατασκευής!
Η οξείδωση σε ορισμένα σημεία είναι εμφανής και κατάσταση των τρανζίστορ είναι άγνωστη. Θα περάσω ένα χέρι... σύρμα την πλακέτα και θα αρχίσω τον έλεγχο και την επανακόλληση των εξαρτημάτων. Ότι δεν δείχνει να περνά τον οπτικό έλεγχο ποιότητας, θα πηγαίνει κάδο με συνοπτικές διαδικασίες!
Τα μόνα εξαρτήματα τα οποία δεν θα τοποθετήσω είναι τα τρανζίστορ εξόδου για τον λόγο του ότι έχω μία πανέμορφη ψύκτρα για τον ενισχυτή αλλά θα πρέπει να ανοίξω τις τρύπες για το βίδωμά τους με πολύ στενές ανοχές.
Γι αυτά φροντίζει ο μηχανουργός κουνιάδος. Την επόμενη φορά που θα έρθω στην Ελλάδα θα έχω την ψύκτρα με τις διαστάσεις τρυπήματος, μαζί κι ένα σφυρί!
Αυτά για την ώρα και μην ξεχνάτε ότι το κολλητήρι σας κάνει ευτυχισμένους!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!