.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 8 December 2011

Τα ράδιο-νέα από τις Αποικίες!



Ένα ακόμα αφιέρωμα στην Ελληνοτουρκική φιλία (ραδιοερασιτεχνική!) είχε αυτόν τον μήνα το Practical Wireless.
Συγκεκριμένα στο τεύχος του Ιανουαρίου 2012(!!!), ο εξελισσόμενος σε ανταποκριτή του περιοδικού, Πάνος SV1GRN έστειλε ανταπόκριση και φωτογραφίες από μία ραδιοεκδήλωση φιλίας μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων ραδιοερασιτεχνών.
Μπράβο Πάνο!
QRO η πέννα σου!


Στο ίδιο τεύχους του περιοδικού της νέας χρονιάς, ο γνωστός και μη εξαιρεταίος Rev. George Dobbs G3RJV, δημοσίευσε την κατασκευή ενός Z-match tuner. Η κατασκευή και παρουσίαση έχει γίνει με μεταβλητούς πυκνωτές τύπου ραδιοφώνου αλλά, τίποτα δεν σας εμποδίζει να τους αλλάξετε με μεγαλύτερους ώς προς την αντοχή στην τάση μεταξύ των στοιχείων και χρησιμοποιώντας τον passepartout φερρίτη T200-2!

Από το SPRAT G-QRP δύο χρήσιμα κυκλώματα.
Το ένα είναι για μείωση του ενοχλητικού φυσήματος του LM386. Θέτοντας σε σειρά με τον γνωστό ηλεκτρολυτικό στα πόδια 1 και 8 ένα τσοκ δημιουργούμε ένα φίλτρο, 800Hz επί του συγκεκριμένου, απορρίπτοντας έτσι ένα μέρος του ακουστικού φάσματος αλλά και της ενόχλησης!



Ενισχυτής πυκνωτικού μικροφώνου!
 Είναι τόσο μικρός που χωρά άνετα σε ένα παλιό μικρόφωνο τύπου CB. Ακόμα κι αν δεν είστε διατεθιμένοι να κάνετε τις μετρήσεις για τις ακριβείς τιμές των αντιστάσεων, χρησιμοποιήστε αυτές του κυκλώματος!

1 comment:

  1. Ευχαριστώ πολύ, να είναι καλά ο G4VXE που δημοσιεύει της ανταποκρίσεις.
    73

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!