.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 20 November 2008

Πειράματα με Υδρογόνο μέρος 2ο


ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!

Η διάταξη την οποία βλέπετε στην φωτογραφία ειναι καθαρά πειραματική και για καθαρά οπτικούς λόγους!
Σε περίπτωση κατά την οποία δοκιμάσετε να αναφλέξετε το παραγόμενο Υδροξύ, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει επιστροφή της φλόγας μέσα στο βάζο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό σας από την θραύση αυτού!
Το πλαστικό σωληνάκι το οποίο βλέπετε στις φωτογραφίες να φτάνει μέχρι τον πάτο του βάζου είναι για την εξιστάθμηση της πίεσης. Τον μεγαλύτερο σωλήνα ο οποίος μεταφέρει το Υδροξύ, μπορούμε να βάλουμε το άκρο του σε ένα ποτήρι με νερό και να έχουμε έτσι ένδειξη του όγκου του παραγόμενου αερίου με την μορφή φυσαλίδων. Αυτό το σύστημα το λένε Bubbler λόγο του ότι κάνει φυσαλίδες.
Αν παρ' όλα αυτά θέλουμε να το αναφλέξουμε καλό είναι το ποτήρι να είναι γεμάτο νερό έως ένα εκατοστό κάτω από το χείλος του. Δεν θα πάρετε μια συνεχή φλόγα αλλά μικρές εκρήξεις ανάλογες με τον ρυθμό παραγωγής αερίου!
Αν αναζητήσετε στο Google ή στο Yahoo το Hydroxy ή e-gas ή και HHO θα πάρετε αρκετές πληροφορίες και ιδέες για αυτό το πείραμα και γιατί όχι και για την επίτευξη της Υδρογονοκίνησης!!!
Πολλά 73 και να είστε προσεκτικοί!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!