.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 16 July 2010

Ειδικό? Σεμινάριο?? Τηλεπικοινωνιών???



Ειδικό ε? Χμ!
Σεμινάριο ε? Χμ! Χμ!
Και Τηλεπικοινωνιών?! Χμμμμμμ!!!

Με τζίφρες και υπογραφές?!
Μάλιστα! Μάλιστα!

Με πομποδέκτες και αναμεταδότες στο φάσμα των Ραδιοσυχνοτήτων?!
Τς! Τς!! Τς!!!

Εισηγητές:
Ειδικός Εκπαιδευτής Τηλεπικοινωνιών κ. Γ.Λιάπης
Ειδικός Εκπαιδευτής  Τηλεπικοινωνιών κ. Γ. Φωτίου

Δεν σκοπεύω να χαλάσω τις διακοπές μου κάνοντας, "κάποιες ερωτήσεις", τώρα!
Έχουμε όλον τον καιρό μπροστά μας, να θέσουμε τις κατάλληλες ερωτήσεις στα κατάλληλα πρόσωπα και να πάρουμε τις κατάλληλες απαντήσεις!

Πιστεύω δε ότι με την έναρξη του Νέου Σχολικού Έτους, να κατορθώσω να εγγραφώ κι εγώ στο σχολείο των Ειδικών Εκπαιδευτών γιατί, θέλω κι εγώ με την  σειρά μου να γίνω, ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ!!!

Τάκης Περρέας SV3AUW
ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ!!!



Οι φωτογραφίες είναι copy και όχι κλόπη, από εδώ



5 comments:

  1. χμ να έλεγες και την πηγή που τα βρήκες .... χμ

    ReplyDelete
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΚΗ,ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ? <<>>ΟΥ!!!ΞΕΦΤΙΛΕΣ
    73 sv2cxw

    ReplyDelete
  3. Γιώργο μου, δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα.
    Πρόσεξε μόνο μην αρχίσεις εσύ, να απαντάς σε ερωτήσεις!!!
    Να συμπληρώσω εδώ ό,τι η Ελλάδα μπορεί να είναι μπ...άχαλο αλλά, οι Ραδιοεπικοινωνίες και ο επιμερισμός συχνοτήτων είναι Παγκόσμιο θέμα! Μπορεί οι εδώ "προαγωγοί" του μπ...άχαλου να μην ενδιαφέρονται, δόξα τω Θεώ όμως, υπάρχουν άλλοι οι οποίοι πράττουν το αντίθετο!

    ReplyDelete
  4. Γ.Λιάπης = SV2CLG

    ReplyDelete
  5. Ο κος Γ. Λιάπης είναι ραδιοερασιτέχνης!
    Λοιπόν?
    Για πες το με δικά σου λόγια!

    ReplyDelete