.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Saturday 29 April 2017

CIRCUIT BOARD DESIGN CLASS


In this class, you will learn how to design a custom printed circuit board from a breadboard prototype. This is useful if you want to make multiple copies of a circuit board for your project, or simply want to add a level of polish and professionalism to your work. By creating your own custom circuit boards, you are elevating your project to more refined levels of design and fabrication. 

While this may seem intimidating, it is actually easy to do if you take your time and do it carefully. I will show you how to digitize a circuit in the freeware version of Autodesk Eagle and then how to convert the schematic into board files which can be sent out for fabrication. Once you see for yourself how easy this process is, you will be hooked. There are few greater feelings in the wild world of electronics than holding your first custom manufactured circuit board in your hand. 

I hope that you will follow along with me as I teach you how to design a circuit board.

https://www.instructables.com/lesson/PCB-Concepts-and-Materials/

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!