.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Tuesday 1 September 2015

Building my shack!


With the propagation at it lowest, I started emptying the boxes holding my staff. First to check was my loyal Rohde & Schwarz microvoltmeter/radio! Plus a tiny basic audio amplifier of the LM386 fame. 

Cost of the kit all included is 2.08€. Ridiculous price for an amp. Not even worth to homebrew one of your own.
My antenna is still the Inverted Vee I had erected a couple of weeks ago. Due to imminent work at the roof, it will stay as is but I will lengthen its elements the longest possible. 10 or even 12 metres!
Stay tuned for a touch-up work on Howes radios!

Η διάδοση δεν βοηθά ιδιαίτερα αυτήν την εποχή κι έτσι άρχισα να ασχολούμαι τον καθαρισμό/συντήρηση/τακτοποίηση των "παιχνιδιών" μου!
Επιβεβαίωσα ότι ο Rohde & Schwarz "δέκτης" είχε επιβιώσει των συνεχών μετακινήσεων. Μοντάρισα έναν ενισχυτή με το LM386 ο οποίος κομπλέ με τα υλικά και το ταξίδι από την Κίνα κόστισε 2.08€! Θα μας πάρουν τα εσώρουχα τελικά οι Κινέζοι. (αν δεν χάσουν τα δικά τους πρώτα στις υποτιμήσεις του Yuan). Την προσοχή σας παρακαλώ. Ακολουθούν π/δ και ραδιόφωνα της Howes!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!