.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Thursday 30 April 2015

J43VHF AEOLUS-2way


The well-known from last year, Greek radioamateur team, will try to send to the stratosphere for the second time an amateur radio load, with call sign and flight name J43VHF "Aeolus-2way". The launch of the payload will done with the help of a High Altitude Balloon and the activity will take place at Megalopolis - KM17BJ (Arkadia – Pelloponisos, Greece – SV3 area). Sunday, May 10, 2015.

This year to justify the name "Aeolus-2way" there will be a transponder on board to allow a QSO between the individual radioamateur with the Aeolus-2way ground Team. Calling Freq, is 144.220 VHF and the mode is USB.

The Aeolus-2way team consist by SV1QT Sotiris, SV1BJY Yannis, SV1DAY Manos, SV3IEG Dinos, SV1NJX Christos, SV1OAA Costas, SV3PJL Giorgis and SV1QFB / 3 Costas.

Like the first time, the success of the operation is based on the voluntary work of many colleagues, so we need your help and participation.

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!