.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Sunday 12 October 2014

Diode Matching Unit (one more time!)



On Fri, Jan 24, 2014 at 2:01 PM,  wrote:

On the Bitx forum in the files section is an example of a Diode Matching
unit. It uses a 50ua center 0 meter. I had poor performance from my
mixer in the bitx and when I installed matched diodes the difference was
like night and day. I will try and find the schematic and pictures and
post it on the HF Wiki. Jerry K5LRU

He did it at 
http://www.hfsignals.org/index.php/Diode_Matching_Unit

(I bought 500 1N4148 diodes. I found I could match them so close the meter wouldn't move at all. A bad match is anything more than about 2 or 3 ua. I bought a matched set for comparison and they were about 3ua apart. It didn't take long to find almost perfect matches and it was well worth it in the mixers performance. I used a ziff socket for holding the diodes because it was easy to clamp them into it. Jerry K5LRU)

Thank you very much Jerry!
I do appreciate OM!


Σ' ένα κατασκευαστικό forum στο οποίο συμμετέχω, ο Jerry K5LRU θυμήθηκε την παρουσίαση του DMU την οποία σας έχω παρουσιάσει εδώ και μου έχει κάνει την τιμή το G-QRP Club να την συμπεριλάβει στην ύλη του περιοδικού του.
Ο Jerry με την σειρά του, μου έκανε την τιμή να το αναδείξει και στο forum του minima. Τον ευχαριστώ πολύ γι' αυτό!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!