.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Friday 22 January 2010

HAARP & "συνωμοσίες"!


Ένα ακόμη video συνωμοσιολογικής ηλιθιότητας ήρθε στον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου!
Ανεχτείτε το για 3λεπτά και 20δευτερόλεπτα και ακούστε την εξήγηση την οποία δίνει στο 1:13 έως το 1:33.

Η εκπομπή του HAARP, 2.8 έως 10MHz παρακαλώ, ιονίζει (ρίχνει μπουνιές) στην Ιονόσφαιρα όπου τα ιονισμένα «σύννεφα» πάλλονται και βομβαρδίζουν πίσω την Γη μετασχηματισμένα σε συχνότητες ELF!!!!!!!
Οι συχνότητες αυτές κάνουν τον άνθρωπο απαθή και με μειωμένες παθητικές αντιδράσεις!
Παθητικές αντιδράσεις?
Να σε είχα μπροστά μου ρε ηλίθιε να σου δείξω εγώ, "παθητικές αντιδράσεις"!
Να μην προλαβαίνεις να μετράς «μπουνιές ραδιοσυχνότητος»!!!

Πρώτα απ’ όλα και για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Εάν ιονιστεί η ιονόσφαιρα με τον οποιονδήποτε τρόπο, θα έχουμε αύξηση της διαδόσεως της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
Με άλλα λόγια θα έχουμε ΠΕΡΑΣΜΑ!!!
Διαπιστώσατε κάτι τέτοιο τα τελευταία χρόνια εσείς οι ραδιοερασιτέχνες?
Όχι τα 10μέτρα δεν περνάνε αλλά πριν πολύ λίγο καιρό δεν περνούσαν καλά-καλά ακόμα και τα 20μέτρα!
Ακόμα και στις συχνότητες από 2.8 έως 10MHz παρατηρήσατε κάτι το συνταρακτικό από πλευράς διαδόσεως.
Οι «ανταποκριτές» του 3.770 και 3.775MHz είδαν να αυξομειώνονται db-στράγαλα των ρεπόρτ των?   

Εκατομμύρια ραδιοερασιτέχνες δεν έχουν καταλάβει μια παρά φύση αύξηση ή και μείωση τηw διάδοσης, η Ιονόσφαιρα δεν αποτελείται από ιονισμένα «σύννεφα» σε διάφορα ύψη ανάλογα την ώρα της ημέρας ή την εποχή ή το ηλιακό έτος αλλά, αποτελείται από ένα κοίλο θόλο το δυνατόν συμπαγή, ο οποίος βομβαρδιζόμενος με ραδιοσυχνότητα, ταλαντούται  σε ΥπερΧαμηληΣυχνότητα (ELF)!

Για ακουστικούς μετασχηματιστές έχω ακούσει και πράγματι υπάρχουν. Καιρός ήταν να μάθω και για «ιονοσφαιρικούς μετασχηματιστές»!
Ρε συ «χαρδαβέλα», για πήγαινε μέχρι την γωνία να δεις αν έρχομαι!!!

Το HAARP δεν το έφτιαξαν για αστείο. Σίγουρα κάτι κάνει.
Μπορεί να θέλει να μιμηθεί το Βόρειο Σέλλας. Μπορεί να θέλει να σβήσει το Βόρειο Σέλλας. Μπορεί να κάνει καφέ! Οτιδήποτε!
 Εγώ απλά αρνούμαι να δεχτώ την θεωρία του κάθε «χαρδαβέλα», αβρόχοις ποσί (αμάσητα).
Πολύ περισσότερο όταν έχει να κάνει με ένα χόμπυ το οποίο με συναρπάζει, παρέα βέβαια με πάρα πολλούς Έλληνες και εκατομμύρια ξένους ραδιοερασιτέχνες!
Τέτοιες θεωρίες τις έχω αντικρούσει και εδώ.

Ακόμα και αν το δούμε με τα μάτια του «χαρδαβέλα» συνωμοσιολογικά, υπερόπλο ξε-υπερόπλο, την μαύρη τους την μοίρα κλαίνε οι Αμερικάνοι.
2 με 3 νεκροί την ημέρα στο Αφραγκιστάν και περισσότεροι στο Ιρακιστάν! Αν έτσι είναι τα υπερόπλα, ας ξαναγυρίσουν στις σφεντόνες. Μπορεί να έχουν περισσότερη τύχη!!!


Update 11/04/11
  Μπαίνετε κάθε τρεις και λίγο και δεν διαβάζετε!
Σας επαναλαμβάνω ότι υπάρχουν πάνω από 5 εκατομμύρια ραδιοερασιτέχνες που χρησιμοποιούν την Ιονόσφαιρα καθημερινά για τις επικοινωνίες τους σε συνάρτηση με τα πάμπολλα προγράμματα πρόβλεψης της συμπεριφοράς της.
Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να πειράζει την Ιονόσφαιρα και να μην γίνει αντιληπτό την ίδια στιγμή!
Επαναλαμβάνω και πάλι λέγοντας ότι οι Αμερικάνοι δεν πέταξαν εκατοντάδες εκατομμύρια στην Αλάσκα μόνο για να στήσουν μιά συστοιχία κεραιών.
Σίγουρα υπάρχει λόγος.
Εμφανώς αντιληπτός όμως δεν γίνεται!


Και επειδή ένας ηλίθιος μου έβαλε στο στόμα λόγια που δεν είπα, ας διαβάσει καλύτερα την τελευταία παράγραφο.
Λέω λοιπόν ότι, αφού το HAARP είναι υπερόπλο ελέγχου της θέλησης, γιατί δεν το χρησιμοποιούν στο Αφγανιστάν όπου σκοτώνονται 2-3 κάθε μέρα. Να "αποβλακώσουν" τους Ταλιμπάν και να ησυχάσουν μια και καλή!


Τελικά θα με πείσετε, ότι πράγματι βομβαρδιζόμαστε από μεταλλαγμένες συχνότητες.
Κρίνοντας από μερικούς από εσάς...

Επίσης διαβάστε και το άρθρο μου, 

Περιμένοντας τους Βαρβάρους. (και την παύση του HAARP)


6 comments:

  1. Καλησπερα φιλε
    πολυ ενδιαφερον
    καλο ΠΣΚ να εχεις

    ReplyDelete
  2. Το πείραμα βομβαρδίζει τοπικά την ιονόσφαιρα, ίσως αυτό να μην έχει εμφανή επίδραση στην διάδοση.
    73

    ReplyDelete
  3. Οριοθέτησέ μου το "τοπικά", για να σε ρωτήσω "που στον "τόπο" δεν υπάρχουν ραδιοερασιτέχνες"???

    Και για ποιό λόγο την βομβαρδίζει "τοπικά" παρακαλώ?
    Για να αναγκάσει τα ΙΟΝΤΑ να ταλαντώσουν σε ELF συχνότητες???

    ReplyDelete
  4. Γεια σου Τάκη. Για να καταλάβω: Δηλαδή εγώ είμαι ζόμπι;;;!!!

    ReplyDelete
  5. Ναι!
    Είσαι απαθής και έχεις μειωμένες αντιδράσεις!
    Εσύ δεν το ξέρεις αλλά, το ξέρουν "αυτοί"!!!
    "...η θεία Όλγα, η θεία Όλγα ξέρει..."

    ReplyDelete
  6. Καλά μιλάμε γαμώ τα σενάρια. Πότε κυκλοφορεί το έργο;

    ReplyDelete

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!