.

Ο λόγος στασίμων 1:1 ενός κεραιοσυστήματος, δεν συνεπάγεται τον 1:1 λόγο μεταφοράς ισχύος, προς την κεραία!

Wednesday 30 April 2008

HAARP= HOAX?


ΤΟ H.A.A.R.P. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ?
Κυκλοφόρησε το καινούργιο τεύχος του περιοδικού Ραδιοτηλεπικοινωνίες και δεν είδα κανένα γράμμα αντίδρασης στα λεγόμενα για το H.A.A.R.P., στο άρθρο του προηγούμενου τεύχους!
Επιτρέψτε μου να έχω τις αντιρρήσεις μου.
Θεωρώ τον εαυτόν μου ενεργό ραδιοερασιτέχνη και παρόντα σε πολλές μπάντες κατά την διάρκεια της ημέρας. Επίσης διαβάζω κάθε μήνα το RADCOM και αρκετά συχνά το QST.
Αν κάτι συνέβαινε με την διάδοση σίγουρα δεν θα ήμουν ο μόνος που θα αντιλαμβανόταν.
Κάθε μήνα σε αυτά τα δύο περιοδικά υπάρχουν πάρα πολλές σελίδες με αφιερώματα σε διαγωνισμούς και σε DXpeditions με κοινό χαρακτηριστικό την πτώση της διάδοσης μέχρι πέρσι και σταδιακό ανέβασμα από φέτος.
Πιστεύετε στ’ αλήθεια ότι θα «έπαιζε» κάποιος ή κάποιοι με την Ιονόσφαιρα και δεν θα υπήρχε αναταραχή στην διάδοση?
Έγραφε το άρθρο « στα βουνά του Saint Elias της Αλάσκας βρίσκεται ένα τεράστιο σύμπλεγμα 360 κατευθυνόμενων κεραιών, που στοχεύει και βομβαρδίζει καθημερινά με RF κατά παραγγελία στρατιωτικών συμφερόντων την Ιονόσφαιρα αλλοιώνοντας κάθε φυσικό φαινόμενο διάδοσης ραδιοκυμάτων και προκαλώντας το απόλυτο ΧΑΟΣ!!! Στην δεκαετία του ’80 το Ρώσικο σύστημα με την κωδική ονομασία «τρυποκάρυδος- woodpecker» είχε προσπαθήσει κάτι ανάλογο με το H.A.A.R.P. με αποτέλεσμα να νεκρώσει μυστηριωδώς όλο το φάσμα των HF επικοινωνιών για αρκετά χρόνια».
Πέρασα ώρες στο τηλέφωνο προσπαθώντας να πείσω τον Νίκο για την ορθότητα των σκέψεών μου και αυτός για την ορθότητα των δικών του.
Ξεκαθαρίζω ότι η ανάρτηση αυτή δεν έχει να κάνει με τίποτα προσωπικό παρά μόνο την καταγραφή των διαφωνιών μου!
Κατ’ αρχάς η σύγκριση του H.A.A.R.P. με τον ΤΡΥΠΟΚΑΡΥΔΟ είναι ανεδαφική, κατά την γνώμη μου, διότι ο ΤΡΥΠΟΚΑΡΥΔΟΣ ήταν ραντάρ επιφανείας μεγάλου βάθους, ενώ το H.A.A.R.P. είναι κάτι για το οποίο ουσιαστικά ξέρουμε ελάχιστα και εικάζουμε για την λειτουργία του!

Δεν υπάρχει τίποτα το μυστηριώδες για την ελάχιστη κίνηση η οποία παρατηρήτο σε όλο το φάσμα των HF τότε. Όταν προσπαθείς ν’ ακούσεις κάποιον σταθμό με S-3 και έχεις ένα τοκ-τοκ-τοκ να σου τριβελίζει τ’ αυτιά, τα παρατάς και πας για…ψάρεμα!
Έπειτα, από το 2004 και μετά, όταν εγκατέστησα το πρώτο μου βραχέο εδώ στο Λονδίνο παρακολουθώ τις μπάντες σχεδόν συνέχεια. Παράλληλα παρακολουθώ στο RADCOM την στήλη με την ιονοσφαιρική διάδοση και τους αριθμούς SSN (Sunspot Smoothed Number). Όσο βύθιζε ο ηλιακός κύκλος τόσο μειώνονταν και αυτοί οι αριθμοί και ταυτόχρονα η διάδοση.
Μέχρι τα μέσα του 2005 κατάφερνα να τα λέω με τον Διονύση τον SV1HHC στο 21.300Mhz. Μετά τέλος!
Μέχρι περίπου τα μέσα του 2005 ο SV1AMA έδινε «βραδινά κονσέρτα» με την Αμερική στα 20μέτρα αλλά και στα 15. Μετά τέλος κι αυτά!
Από το 2004 – 2005 άρχισα να μιλάω με Έλληνες ραδιοερασιτέχνες στο 3.770Mhz. Ένας από τους πρώτους ήταν ο Σπύρος ο SV2IGQ. (Σπύρο χαθήκαμε!!!)
Από φέτος τον χειμώνα και αφού ο ηλιακός κύκλος έξυσε για τα καλά πάτο, άρχισε να ανεβαίνει και εγώ έχασα σιγά-σιγά την δυνατότητα να επικοινωνώ στα 80 μέτρα. Όπως είναι αναμενόμενο βέβαια!
Που είναι αυτό το φαινόμενο χάους που δημιουργεί το H.A.A.R.P. λοιπόν? Και μάλιστα καθημερινά και ακόμα περισσότερο κατά παραγγελία?!!!
Οι ηλιακές κηλίδες ιονίζουν την Ιονόσφαιρα. Όσες πιο πολλές τόσος μεγαλύτερος είναι ο ιονισμός. Αυτά τα νούμερα είναι αλληλένδετα.
Μέγιστο Ηλιακού κύκλου = μέγιστος αριθμός ηλιακών κηλίδων = υπερβολικά ιονισμένη Ιονόσφαιρα!
Αν εγώ τώρα ή εσείς ή επί του παρόντος οι Αμερικάνοι, καταφέρνουν να ιονίζουν την Ιονόσφαιρα περισσότερο απ’ τον ήλιο την δεδομένη στιγμή, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. ΔΙΑΔΟΣΗ!!! Και χαμός με την καλή έννοια στα βραχέα και όχι μόνο!!!
Μήπως κάνω λάθος? Διορθώστε με!
Μήπως στο ελάχιστο του ηλιακού κύκλου πέρναγαν τα 10 μέτρα και δεν το καταλάβαμε?
Ή τα 12, ή τα 15, ή τα 18?
Το H.A.A.R.P. εκπέμπει! Αυτό είναι σίγουρο. Δεν θα έστηναν τόσες κεραίες στην άκρη του πουθενά έτσι για πλάκα.
Αυτό που δεν μπορώ να πιστέψω είναι αυτό το οποίο αυτοί μας λένε για το τι κάνουν αυτές οι κεραίες. Δογματικά!
Το να πούνε στην κυραΜαρία την γειτόνισσα ότι αυτές οι κεραίες ιονίζουν την Ιονόσφαιρα, η κυραΜαρία θα το καταλάβει αμέσως!?!?!
Το να το πούνε όμως σε έναν ραδιοερασιτέχνη και αυτός αδιαμαρτύρητα να το πιστέψει, ε αυτό πάει πολύ κατά τη γνώμη μου!
Σε κάποιο σημείο το άρθρο λέει ότι το H.A.A.R.P. ιονίζει την ιονόσφαιρα και την κάνει να φέγγει. Περισσότερο μπορώ να δεχτώ ότι το όλο σύστημα είναι μια τεράστια οθόνη όπου επάνω της κάποια στιγμή θα μας προβάλουν αυτό που θέλουν για τον λόγο που θέλουν.
Έτσι και αλλιώς αυτά που μπορεί να βρει στο INTERNET κάποιος για το H.A.A.R.P. είναι ότι έχουν αφήσει οι ίδιοι οι Αμερικάνοι να διαρρεύσει.
Πιστεύετε εσείς ότι θα ξεμπρόστιαζαν κατ’ αυτόν τον τρόπο τα μυστικά μιας τεχνολογίας η οποία είναι κατά κάποιον τρόπο εν τω γεννάσθε?!
Εγώ δεν το πιστεύω και αυτός είναι ο αντίλογος μου σε αυτό το άρθρο.
Αν εσείς με την σειρά σας έχετε διαφορετική γνώμη, σας παραχωρώ το βήμα να την εκθέσετε και να την κουβεντιάσουμε και να τη σχολιάσουμε.
Με τον λόγο και τον αντίλογο κερδισμένοι θα βγούμε στο τέλος γιατί όλο και κάτι περισσότερο από αυτά που μας διαφεύγουν θα μάθουμε!

No comments:

Post a Comment

Ονομάζομαι Τάκης Περρέας και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, όπου “ιστολόγιο” το Δικτυακό ημερολόγιο!
Εδώ γράφω τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, τις μελέτες μου και γενικά ό,τι έχει να κάνει μ' εμένα!
Δεν ζω από το ιστολόγιο, αντίθετα μου αφαιρεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να πλουτίσω λοιπόν ούτε από επισκέψεις, ούτε από “κλικ” σε σελίδες!
Με δεδομένη την ανυπαρξία σχολιασμού και ερωτήσεων, επιτρέπω πιά, μόνο σε μέλη να κάνουν σχόλια και ερωτήσεις. Στην περίπτωση που πραγματικά θέλετε να σχολιάσετε ή να ρωτήσετε, στείλτε ένα e-mail για να εγγραφείτε αυτόματα μέλος!
Κάντε όσες τεχνικές ερωτήσεις θέλετε και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες με τον καλύτερο και επεξηγηματικότερο τρόπο.
Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε, για τον οποίο το ξεκίνησα (άσχετα αν μερικές φορές εγώ ο ίδιος ξεμακραίνω)!